Inlägg från: Naoko |Visa alla inlägg
  • Naoko

The return of the Lolilla

knisse skrev 2011-09-30 07:34:55 följande:
    bor tasppen i stockholm fortfarande? fick för mig att han flyttades med.
    Han håller på, ska ju bara byta jobb först så han är på miljoner intervjuer just nu
  • Naoko

Något sådant fast vi ses mest när någon av oss har ett ärende åt ena eller andra hållet, det är tillräckligt ofta. 

• Naoko

Haha, men vi har faktiskt ärenden rätt ofta. Eller iallafall han med alla intervjuer! 
    Jag har det bra, mycket att göra ... 
    *harkel* 

Naoko skrev 2011-09-30 07:34:41 följande:
    Har du redan varit i mina trakter eller när var det? 

• Naoko
    knisse skrev 2011-09-30 07:52:20 följande:
    nä vi kommer den 19.
    trodde du skrivigt det stort pa köksfönstret och räknar dagar
    Ah,  jag ska till Tyskland då någon gång men jag är inte helt säker på vilka dagar det handlade om och det var bara ett par dagar så nogborde jag vara hemma någonting!  
  • Naoko
    knisse skrev 2011-09-30 08:02:41 följande:
    mä.. du kan ju inte komma hit när jag kommer till dig da blir det ju som i slagern jag är ute när gumman min är inne...
    Jag tror att det inte krockar totalt men jag har inte koll på de exakta dagarna än eftersom de sände inbjudan till fel mailadress. 
  • Naoko
    Naoko skrev 2011-09-30 08:10:29 följande:
    Jag tror att det inte krockar totalt men jag har inte koll på de exakta dagarna än eftersom de sände inbjudan till fel mailadress. 
    Annars hade det varit alltför försmädligt och jag hade sett sur och trumpen ut och när de frågat varför svarade jag "För att jag missar Knisse!
  • Naoko
    knisse skrev 2011-09-30 08:11:51 följande:
    vart ska du?
    Jag  har inte läst inbjudan och geografi är inte min starka sida så jag minns inte namnet. Skäms
  • Naoko
    Naoko skrev 2011-09-30 08:13:56 följande:
    Jag  har inte läst inbjudan och geografi är inte min starka sida så jag minns inte namnet. Skäms
    Antagligen i någon håla, våra anläggningar brukar inte ligga på speciellt attraktiva orter.
  • Naoko
    knisse skrev 2011-09-30 08:16:10 följande:
    och hela min wend resa skulle ju vara för fötterna som man säger pa tyska nar nagot är helt onödigt
    För fötterna skulle det vara minsann! Men så kommer det inte att bli, sådetså! 
  • Naoko
    knisse skrev 2011-09-30 08:20:15 följande:
    det skulle ju kunna vara här i närheten ju...och da skulle du kunna komma hit!
    Jag ska ta reda på var det är! Det är ingenstans jag har varit iallafall, tror jag. 
Svar på tråden The return of the Lolilla