Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-01-07 13:22:49 följande:
    Åhh.....den typen av äta alltså.....*besviken*
    Han var inte så snygg  Dessutom verkar jag vara besatt av tanken på att äta. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-07 13:24:20 följande:
    Same old tune....

finns inget bonus med andras barn
    Mariohn skrev 2011-01-07 13:23:31 följande:
    Han var inte så snygg  Dessutom verkar jag vara besatt av tanken på att äta. 
    Om du är på smällen får du inte banta, fetknopp
    AAAAAAAAAH nu är jag med. Orka. 
  • Mariohn

Snopet. Min gamla tonårsförälskelse knackade på dörren och frös. Jag har inte träffat honom på 7 år och öppnade med städtofs på huvudet, iklädd leggings och sporttop och med en unge på höften. Det var annorlunda :´)

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-07 15:19:31 följande:
    Det är ju bara menskoppsmaffian som är trångsynta, vi andra är helt öppna för det mesta. (utom just menskoppar)
    hahaha men det är ju så bra har jag läst. Man bara tömmer och sköljer av i handfatet. Jag dödar den som diskar menskoppar i mitt handfat. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-07 15:19:56 följande:
    Fick han knulla?
    Nej han fick kramas, leka med V och äta gamla pepparkakor. Han tyckte att jag var snygg i min skabboutfit. Det sade han själv när jag öppnade. Det var faktiskt hans första ord "Eh...snyggt. Har du kaffe?"
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-07 15:21:41 följande:
    och hur hade du tänkt göra det hoppa upp oc bita ihjäl mig i vaden?
    Jag har en lång spade!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-07 15:27:11 följande:
    Jag är säker på att han menade det, också. Säker. Verkligen.
    Haha Jag skiter i vilket. Det var jätteskoj att träffa honom igen. Vi ska nog ut och dricka öl någon dag när jag har vilat färdigt
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-07 15:32:32 följande:
    I juni?
    Om jag mår bra kan jag förmodligen ta en bärs lite tidigare Det är mest ofoget med ett gott glas vin eller tre varje fredagsmys i soffan som jag oroar mig för och som måste bort
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-07 15:36:23 följande:
    Ja, det är sant! Nu blev jag vinsugen, bara för det...
    Jag också. Frågar jag på FL är jag säkert alkis eftersom jag skulle vilja dricka vin ikväll och känner att det är lite tråkigt att jag inte ska göra det. Det är första tecknet. Om man tycker om vin och uppskattar det ska man avstå!! Vin får endast förtäras av den som är medveten om alkoholens negativa åverkan på kroppen och därmed avskyr det. Då är det ok!
Svar på tråden The return of the Lolilla