Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Hej hej!
    Är astrött, ville bara hoppa in och säga hej till er

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-05 19:37:12 följande:
    Jazza-grattis! Så fin du var
    Tack, snälla
    SimplyTheBest skrev 2010-09-05 19:38:09 följande:
    Nu är jag snart hemma. Lite halvsömning men glad .
    Vad har du gjort för kul?
  • Jazza

Hej, vad gör ni?

• Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:20:38 följande:
    Försöker andas genom höger borre. Har sprayat FEM sprut med nezeril men det släpper inte. Är det bara här i skåne varendaste människa är sjuk?? 
    Nej, jag är det också. Samt resten av 03området.... Med omnejd
    Jag hostar konstiga saker som jag måste spotta ut.... Men, men. Nu har jag tre dagar på mig att kurera mig och bara mysa
  • Jazza

Tack för blomman, Qken Ja, fan, vad otajmade vi är, då

• Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:24:41 följande:
    Vad skönt. Jag gillar att vara lite febrig ibland. Om jag är ledig. Det är mysigt att frysa och vara trött och dricka te. NU däremot passar det inte. V är sjuk och M har blivit belönad för hårt arbete med löneförhöjning och bättre tjänst och han började IDAG. Och vi ska flytta vilken helg som helst...vet inte vilken! 
    Kul med flytt, iaf. Har ni hjälp med V osv? Är ju vedervärdigt att vara sjuk när man är ensam m barn...
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:30:27 följande:
    Nej jag är ju mest hängig-  V har feber och sover på dagarna och är vaken på nätterna  Så på så vis löser det sig ganska bra! Får jag högre feber eller blir helslut så kommer M hem. Men orkar jag sitta här orkar jag leka med V. Han nöjer sig med en promenad annars sitter vi i soffan och tittar i böcker och klappar ramsor. Det är inte så jobbigt
    Åh, det låter skönt, ju!
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:32:38 följande:
    Vad ska NI göra nu? Ska ni åka på bröllopsresa någon gång eller ni ska bara göra fler barn och kramas? 
    Helvete heller, inga barn
    Vi åker till Köpenhamn på torsdag, utan barnen och stannar till söndag. Skall bli grymt härligt

Dessa dagarna går mest åt att leka och mysa med barnen, lämna in kostym och tömma lokalen på överbliven sprit (hur nu DET gick till, haha). Liksom undanröjning osv...
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:44:40 följande:
    Mmmm köpenhamn  Det får mig att tänka på jul men jag ska inte förgifta din upplevelse med min julmani Städa är mindre kul men det är det väl värt antar jag ;-9
    Jadå. Vi behöver inte städa i lokalen, det gör de som har den. Det är röjt och sopor borta osv, vi har inte behövt tänka på sånt, alls. Bara hämta spriten, så, det är ju ok.
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-06 12:54:03 följande:
    Ni skulle satt upp en lapp utanför lokalen. "Drick all sprit. Vi orkar int ehämta den". Riktigt hög klass
    Hahaha, fan sa du inte det innan, för?
    Men, nu har vi hösten räddad, iaf
Svar på tråden The return of the Lolilla