Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-09 15:43:07 följande:
    Mycket mycket möjligt.............Spöke själv tänker jag inte ta något ansvar men du har nog lite självrannsakan att göra.
    Vad antyder du nu?

Jag är så normal man bara kan bli ju!!
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-09 15:46:19 följande:
    Varför då? Tycker du lika illa om jag skulle säga att jag kollade in mina kvinliga väninnors fötter?
    Då hade jag tyckt du var lite annorlunda men att det var din grej liksom.

Nä, brösten tycker jag inte är samma sak som fötter. Och jag ser det inte som en komplimang att en man stirrar på brösten - ögonen sitter inte där.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-09 16:06:53 följande:
    Fick jag just fl-stryk? Okejrå.........jag kollar in rumpan på mina killkompisar ibland. jag är inte lika känslig som Panki,
    Jag är inte känslig

Kollar jag med men tycker inte om att bli stirrad på när det gäller brösten.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-09 15:54:29 följande:
    Nää...men jag tror inte att om du och jag möts så stirrar du mig blint i ögonen hela tiden, utan du kommer att även kolla mina övriga kroppsdelar.
    Är sjukt dålig på att hålla strikt ögonkontakt så ja...jag hade kollat övriga kroppsdelar på dig. Men jag syftar mer på att VRÅLGLO på brösten. Det gillar jag inte.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-09 16:05:43 följande:
    Kan vi försöka vara lite mer nyanserade? Klart jag inte spanar in lökarna på min tjejkompisar en hel kväll. Vad jag pratar om är att kolla in dem om de råkar vara paketerade på ett iögonfallande sätt, eller är ovanligt stora tex
    Definiera ovanligt stora *intresserad*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-09 16:15:10 följande:
    Nu börjar jag känna att det är helt ok om du kollar in mina. Det är ju ändå rätt snygga, så varför inte?
    Men du måste hålla med om att det är skillnad på att titta & titta?

Att verkligen stirra, "prata" med brösten & helt glömma bort att ansiktet inte sitter i bröst höjd är inte så jävla sexigt.

Att på ett diskret, inte fullt så märkbart sätt kolla in brösten är en annan femma. Där jag själv noterar vart mannen blick vandrar men inte känner mig utstuderat "inkollad" i bröstregionen.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-09 16:17:20 följande:
    d-kupa eller större på en kvinna av normalsize.
    Ok. Då räknas min byst dit.
  • SimplyTheBest
    SimplyTheBest skrev 2010-09-09 16:19:47 följande:
    Det är det inte alltid., Men det är jävligt respektlöst och oförskämt att inte kolla den som pratar med en i ögonen och klarar man inte av det tycker jag att man presenterar sig själv som en jävla idiot. Är man en jävla idiot vill jag helst inte att man kollar på mig alls så då går jag och problemet är löst. Jag kan glatt erkänna att jag blir lite smickrad om jag märker att någon plirar på behagen när de tror att jag inte ser. Men handlar det om en människa som jag har en faktisk konversation med rent yrkesmässigt eller liknande...tja då blir jag förbannad om vederbörande inte kan visa respekt.  Tragiskt nog har jag löjligt många erfarenheter av gloende fubikar. 
    Tack! Så menar jag.

I jobbet är det inte bekvämt att bli stirrad på i brösthöjd.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-09-09 16:20:48 följande:
    Men vad är det för bonnadrängar du har mött?
    Många idioter som gillar stora bröst.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-09-09 16:22:35 följande:
    Exakt. Den här diskussionen är helt meningslös för Freddan håller självklart inte på sådär. Han är diskret.
    Menar inte att vara en rabiat blodhund mot Freddan. Uppfattas det så ber jag om ursäkt.
Svar på tråden The return of the Lolilla