Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-05-03 11:26:18 följande:
    NEJ
    Går det bra med orakade ben? {#lang_emotions_demon}
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:28:08 följande:
    Väldigt vist av dig! Njao nja kanske har undvikit att känna efter. Det är en jäkla tur att inte jag kommer för jag kommer inte att ha några kläder alls som passar min då nyförlösta kropp. Hallon!Jorå Bubblert bråkar på och är som sin syster ett knubbigt barn. känns att det inte finns tillräckligt utrymme där inne.Har nu fått datum för snitt så nu vet jag att eländet är över på så vis den 24:e Maj. Vill då att ni otrogna trioll ber en liten bön för mig eftersom jag nu är smått övertygad om att inte överleva kejsarsnittet.Hur är det med er? friska krya? Flyttat? Bilder?
    Skönt att ha fått tid. Jag är övertygad om att du överlever.

Ej frisk, ej kry, flyttat, bilder på den här skiten vill ingen se.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:32:40 följande:
    Jag var i din stad för ett par veckor sedan. Eller ni kanske flyttade ifrån den staden redan. Den med restaurangen, du vet
    Det känns som om det var en evighet sedan jag bodde där.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:33:10 följande:
    Men jag vill ändå att du ber en otrogen liten bön tack!!Vad är det som felas dig? har ni otur med kåken?
    Dagispestsmittor, elproblem, fuskhantverkare, varmvattenkrångel, skit, skit och skit. Och en argsint man.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:35:58 följande:
    VAR bor ni nu då?
    På landet, förstås.
  • Pix Ladin
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:38:01 följande:
    Men fan 97% av sveriges yta är ju landsbygd VAR i Sverige?
    I Västra Götaland. Så långt ut på vischan man kan komma ungefär. Mycket kor och gödsel och sådant.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 11:39:30 följande:
    Tänk att det alltid måste vara så att allt ska krångla på en gång. Vi fick oxå ett helvete när vi började på med vårat hus. Upptäckte stora vattenskador pga elfusk och alla renoveringspengarna försvann till att åtgärda den skiten. Vi har fortfarande inte något riktigt badrum eller el överallt. men man vänjer sig nästan efter några år
    Fy fan. Ja, du har nog rätt. Man vänjer sig. Jag har nog blivit lite bekväm av mig i stan.
  • Pix Ladin

Det är inte helt ovanligt att människor är dumma i huvudet.

Svar på tråden The return of the Lolilla