-
Skulle nog inte vilja säga att jag är ful. Och definitivt inte fet. Jag kan inte gå upp i vikt. Har testat dieter bestående av 1½ coca cola och en 200 g grillcips dagligen under tre veckors tid med en viktnedång på 2 hg som resultat.2timearound skrev 2010-09-10 09:27:08 följande:Du måste vara ful och fet. Jag ser ingen annan anledning till detta torftiga liv.
-
Det kan det vara. Sjävl är jag så satans blind för den typen av inviter.Semper Idem skrev 2010-09-10 09:29:56 följande:En dam på ett konditori frågan en gång om hon skulle slå in baguetten, var det en invit? -
Absolut inte...men jag har mitt eget sätt att replikera humor och ironi på. ;)2timearound skrev 2010-09-10 09:31:17 följande:Är humor helt bortkastat på dig? Går ironi dig helt över huvudet?
-
Men visst har jag vi ngt tillfälle sagt att du är rolig?2timearound skrev 2010-09-10 09:34:08 följande:Skönt att höra. Jag orkar inte kasta pärlor för svin liksom.
-
Busted!2timearound skrev 2010-09-10 09:36:33 följande:Freddy, jag vet att jag är anledningen till att du vill hänga med oss ( och Pankis meloner förstås) du behöver inte state the obvious.
-
Det är här min typ av humor en fredagsförmiddag:
"Idag vid 17 tiden kom det en man och knackade på dörren. Eftersom jag sällan får oväntat besök så öppnade jag inte, men räknade ut att det var licensjagare. Så jag tänkte inte mer på det. Jag stängde av tv:n för säkerehets skull.
Jag bor i ett hyreshus där det finns ett likadant hus precis framför oss, ganska tätt intill. Där finns även allmänna balkonger. När jag gick igenom vardagsrummet och snabbt tittade ut så såg jag att samma man stod och spanade in i min lägenhet. I kanske 2 min. Jag kollade på honom från ett ställe där han inte såg mig.
Han hade alltså gått in i det andra hyreshuset, gått upp på andra våningen och spanat in min lägenhet.
Det var skitläskigt!! Jag blev ju jätterädd. Kändes helskumt.
Nu är jag rädd att han såg min tv från balkongen. Kan dom åtala mig för något, vad kan hända?
Jag smög omkring i min egen lägenhet i kanske 15 min för att han inte skulle se mig igen. Jag vet att han kollade medans hans kollega jagade andra. Han kollade mot mitt fönster minst 20 ggr.
Shit. Får man bete sig så? Eller klart man får män visst fan blir man rädd!
Vad kommer hända nu? Kommer dom tvinga mig betala?" -
Blir du lite sådär fnittrig inombords när du skriver snusk?2timearound skrev 2010-09-10 11:58:05 följande:Då måste jag duscha. Kommer vi att knulla? Det är bra att veta om jag måste tvätta hugget också. -
Lingonvecka?2timearound skrev 2010-09-10 12:05:35 följande:Egentligen ville jag mest veta om jag skulle bädda med plastlakanen, men tyckte det var ofint att fråga.
-
Det är inga sexuella trakasserier hon ägnar sig åt...jag upplever det mer som illa dolda raggningsförsök.PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-10 12:46:55 följande:Karl att se så många karlar i tråden. Hur går det för er med lillen Herr Justus? Hoppas att inte tvåan skrämer iväg dig igen med allt snuskprat, hojta till om de sexuella trakasserierna går för lång.
Tvåan är sedan gammalt lite rädd för mig så jag kan nog sätta henne på plats om det skulle behövas.
/ Jag hade ett annat nick förut -
Och hur vet du att hon var ung och snygg? Var det måhända du själv på bilden eller?2timearound skrev 2010-09-10 13:03:23 följande:HAHAHA!
Bara en "äldre man" skulle säga "-Dra upp trosorna, människa" till en ung snygg tjej. Freddan, you are busted!