Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-12-10 10:59:31 följande:
    Hej! Ganska lugnt här, lite småkrasslig men det hör väl denna årstiden till. Själv då? Friska från magsjukan?
    vi hoppas och tror! vi lever fortfarande i karantän men det tycks ha tagit sig. ingen har kräkts eller diareeat pa över 24 timmar nu.

ska i dag beställa min julskinka hos slaktarn och försöka fa tag i ansojvis
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    HäxanSurtant skrev 2011-12-10 11:01:25 följande:
    knisse skrev 2011-12-09 22:09:54 följande:
    ähhh det är väll självklart! du vet atraktiva kloka männ växer inte pa träd!
    Kunde inte sagt det bättre själv!
    nej sa är det och sa star det ristat i sten!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • knisse
    SimplyTheBest skrev 2011-12-10 11:16:32 följande:
    Örk...ni har verkligen varit dåliga! Tur att det kom innan jul ivf.
    ja! tänk hemskaste tanken om man mitt under julfirandet... och tänk om man hade gäster fran langväga som blir med i karnatänen hualigen. nu kommer jag ha mardrömmar om kräkande svärfäder och min mamma som bara aldrig mer aler hem
  • knisse
    HäxanSurtant skrev 2011-12-10 11:23:59 följande:
    haha med hieroglyfer va?
    ja och i runor och kilskrift! det är en universsel saning!
  • knisse

god morgon!

• knisse

vad har ni för er en regnig mandag som denna?
    jag har istaltörer i källarn

• knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-12 11:04:02 följande:
    Hjälper du till och installera dem?
    nä jag funderar pa att lasa in dom där. men dom maste göra sitt jobb vi har inget varmt vatten sen i lördags.
  • knisse

mar du bättre nu?

• knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-12 11:42:00 följande:
    Ja, nu mår jag absolut mycket bättre! :) Ibland behövs inte så mycket ...
    härligt!
  • knisse
    Sven Justus skrev 2011-12-12 12:00:01 följande:
    Eller hur....så nu kan jag klara mig till mars nästa år.. ;)
    oh da har du fatt en rejäl omgang nu da!
Svar på tråden The return of the Lolilla