Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-01 13:18:59 följande:
    Men det är ju hyfsad mat vi äter... inte massa kolhydrater och sånt... fler frågor: Får man äta frukt, isåfall vad och hur mkt? Du skriver 125g ris och kyckling, hur mkt av varje? Vitt ris vägrar jag, men fullkorn eller råris blir bra, va?
    Du kan äta frukt ca 3 ggr om dagen. Det är lagom. Kyckling 125 gr och ris (tillagat) 1.5 dl. Fullkorn och råris är bättre men du kan äta vitt ris om du vill.
    Det jag gillar med vv är att det inte finns några DU FÅR INTE. Du får äta vad du vill så länge det ryms inom dina dagliga portioner. Sen kan man såklart göra bättre och sämrte val men om jag vill äta en bulle till fikat så gör jag det. Då äter jag inte ris till lunch den dagen och ingen ost på kvällen. Så jämnar det ut sig.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 13:21:10 följande:
    Du försöker bara hetsa mig till att göra det så att du sedan ska kunna håna mig för det.
    Nej då, jag har redan fått en boob-bild av Jazzan och jag tänkte börja spara på era tutt-bilder.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-01 13:21:01 följande:
    Haha, det har jag med gjort... Jag brukar iofs vara trevlig när de ringer, men mest för att se om de är duktiga säljare eller inte... Sen ger jag dem tips på hur de kan bli bättre, men köper aldrig nåt, haha *arbetsskadad*
    Omg. Jag kan inte vara så där kall. Tomme ville att jag skulle vara med på ett practical joke häromdagen men det blir för pinsamt för mig. Jag kan liksom inte låtsas sådär.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 13:21:30 följande:
    Tror inte han uppskattade att jag var översvallande hjärtligt glad med ett hånflin på läpparna. Ooopppppsssssssssssss!!
    Vad sa han då?
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-01 13:24:49 följande:
    Ska du göra ett kollage?
    men varför inte? Plus att jag måste väl göra någon typ av badges så vi vet vilka alla är i maj?
  • 2timearound

Men varför skriver ni inget era as?

• 2timearound
    psychocandy skrev 2010-03-01 13:26:48 följande:
    Du ska få en av mig.
    Tack! Nu på en gång? *väntar ivrigt*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-03-01 13:27:29 följande:
    Han frågade om jag hade tid & jag sa "oooooohhh ja!!". Fast jag visste redan att han hade kommit till helt fel person på ftg:et Sen lyssnade jag väldigt intresserad (INTE) för att sedan på värsta tänkbara skånskan informera honom att han hade ringt fel Han hade svårt att förstå mitt bräkande
    Ahahahahaha! Evil cunt....
  • 2timearound

Tack! Vilka fina boobisar jag just fick........

• 2timearound

Den bilden var lite mer vågad än den blygis-bilden Jazzan skickade........{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden The return of the Lolilla