Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-20 09:47:46 följande:
    Ok Jag tror att det är bonusrelaterat eftersom i en "vanlig" familj så fungerar det inte med mitt och ditt på det viset, speciellt inte de familjer som har barn. 
    Alla problem i en bonusfamilj beror inte på "styvhäxan", det finns en hel del av dem som helt enkelt beror på att olika regler plötsligt ska samsas i samma hus och då blir det en del friktion innan alla kugghjul har smorts in. 

• Gullan från Arkadien
    Sven Justus skrev 2010-11-20 09:50:33 följande:
    Upptäckte just en rätt brutal och tjatig tråd på det där cafe maze. Och det var i stort sett samma personer där som här.
    Men läs inte sånt skit. 
  • Gullan från Arkadien

Och jag säger inte att det inte finns styvhäxor, vissa är läskiga i sitt sätt att resonera. Andra blir anklagade för att vara det på en gång trots att det är helt andra saker det handlar om. 

• Gullan från Arkadien

Jag skulle faktiskt bli rätt irriterad om någon snodde min choklad bara för att jag förvarade den i kylen, jag hade ju inte överreagerat så men jag är uppväxt med att om det finns något "utöver det vanliga" i matväg så frågar man innan man tar. Inte så att mina föräldrar hade startat en upprörd tråd på familjeliv, men nog hade jag fått höra det. 

• Gullan från Arkadien
    LillaLolilla skrev 2010-11-20 11:46:26 följande:

Hello girls. Vad händer?

Hej, det var länge sedan  
  • Gullan från Arkadien
    LillaLolilla skrev 2010-11-20 12:16:20 följande:
    Ja, jag kände att jag var tvungen att ta en fl-paus.
    Ja, det är bra ibland, Själv nöjer jag mig med att byta namn och låtsas vara en annan person så har jag ju aldrig varit här innan! 
  • Gullan från Arkadien
    LillaLolilla skrev 2010-11-20 12:40:06 följande:

Därför jag inte vet vem du är riktigt.
    *arg*

*sårad*
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-20 22:02:30 följande:
    Vad gör ni?! Jag har precis knullat och nu vill jag bli underhållen av mina kompisar. 
    Just det, du hade svärmor där. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-20 22:06:11 följande:
    Gullan-pullan. Det där var oväntat från dig. Äckligt. *ser ner på*
    Jag vet  *skyller på lolilla*
  • Gullan från Arkadien
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 11:02:22 följande:
    Godmörning. Kikar bara in för att skryta om att jag ska ut i riktiga världen. Jag ska fika. Kaffe
    *mallar mig*
    Åh, spännande! Har du kollat att alla kläder är vända åt rätt håll nu? *förmanar*
Svar på tråden The return of the Lolilla