Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-15 16:32:05 följande:
    Kul att det funkar för er kisse .
    erkän du vill ha den friheten du med!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-15 16:34:59 följande:
    Nej.......det skulle jag faktiskt inte vilja. Jag skulle inte vilja behöva ge den friheten heller.
    det är del tva som klämmer gissar jag =)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-15 16:37:23 följande:
    Du får gissa vad du vill
    skämt asido det maste ju kännas rätt för bada parter.
    annars blir det inte bra
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 16:41:43 följande:
    Jag är nog för ego för att det skulle funka.
    jag vet inte om det handlar om att jag är mindre ego utan att jag har en annan syn pa sex gissar jag
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 16:53:01 följande:
    Mhm...vet inte. För mig är det väl mycket tänket att min partner ska vilja ha mig & jag honom. Sen handlar det inte om att man inte blir attraherad av andra...utan jag talar om lusten att vara med andra.  

Säger inte att ena sättet är rätt eller fel. Förklarar bara hur jag tänker
    fast i varat fall handlar det till största del om att partnern inte finns tilgänglig.
    ingen av oss gar ut för att hitta nagon att ligga med. men att det händer att man hamnar där enda sa att säga.
  • lokisse

">

den här rockar mops till för tilfället
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-15 19:30:28 följande:
    Ja fast idag hade jag skum, så de slapp se murran......

Trist med tåget, hoppas du kommer hem i tid.  
    bäverkvinnan slar till igen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-16 10:14:53 följande:
    Man kan aldrig nog överskatta tydlighet med lolillor Aldrig lämna utrymme för egna tolkningar

Tölta är svårt och jobbigt. Ska du inte försöka dig på lite riktig ridning nån gång?  
    tölta är livet!
    man sitter ju som i en fotölj och aker .trava är därimot förjävligt
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-16 14:49:57 följande:
    Men galoppera är kul!
    da ska du prova flygandepass!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-16 21:45:20 följande:
    Undras om 2timer är utan nät ikväll oxå?
    jag hoppas att hon inte har ett liv. da blir jag kanske sotis
Svar på tråden The return of the Lolilla