Inlägg från: PhrinchezzanEirasMammsing80 |Visa alla inlägg
  • PhrinchezzanEirasMammsing80

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-07 11:46:22 följande:
    Jag dör :´)  Kopiera och skriv in som förlossningsberättelse! :´´´)
    God ide!
    Mariohn skrev 2010-09-07 11:48:31 följande:
    Väldigt. 
    Då bör du överklaga till GUD eventuellt kanske ingå en kompromiss inehållande visst antal offer av duvor vid närmaste altare eller andra morbida smöriga prylar som Herren ser på med välbehag.

*orka bygga meningar med punkt och tjafs som komma*
    Mariohn skrev 2010-09-07 11:59:33 följande:
    Fin lösning. Jag offrar den brittisksjungande grannen och får snits på midjemåttet. Det var det du skrev va? 
    Jag ser i allfall med välbehag på en sådan gärning

Så där ja nu verkar min förstfödda vara redo för sövning med vagnen. Själv så anser hon inte det och så tycker hon att bässe ska åka vagnen och hon vara i bärselen...nä tror inte det

M C skrev 2010-09-07 12:48:28 följande:

Bra och kort nick det blev, lätt att uttala och att skriva. Man kommer ihåg det med!7

*not*

Hade ju kunnat ta Gmoll men nej varför vara så enkel av sig?
    2timearound skrev 2010-09-07 13:04:20 följande:
    Vad är det för fel på Mian1?
    *GäZpIz*

Yo kolla in min pres nu och om min blogg syns!
    Mariohn skrev 2010-09-07 12:54:32 följande:
    Vad skönt Någon hade fisit i kön på hemköp. Vem fan gör en sån sak? Vad är det för sorts människa som bara står i kön och bestämmer sig för att "nu slappnar jag av? Känner ni sådana människor?? 
    Sådant kan göra mig redigt förbannad! Finns fan inget värre än att befinna sig på offentlig plats och plötslig uppleva en okänd persons bajspartiklar.

Köer men även hissar är typiska smygfis ställen. När jag låg inne efter senaste snittet så var jag med om det när vi gick in i en hiss, tyckte väl att tjejen som klev av såg lite rolig ut men va fan?!
    Ett moln av luftbaj i lugorna
    2timearound skrev 2010-09-07 13:21:48 följande:
    Ska HELA den här dagen handla om ert jävla bajs?!
    Mäh vi skriver ju nu om random fismarodörer i vardagliga situationer{#emotions_dlg.flower}
    Mariohn skrev 2010-09-07 13:25:11 följande:
    Örfil är det enda rätta. Min kompis fes ner en hiss men hon kunde inte hjälpa det. Hon hade fött barn och var lite slapp i arslet eftersom hon sprack hela vägen bak och en bit upp i tarmen. Så de klev in i en full hiss när de skulle åka hem och plötsligt brakade det lös hlgt och ljudligt. Och hon kunde bara stå där och låta de pinsamma ljuden presentera sig för alla i hissen som undrade vad hon var för en skamlös och äcklig jävla kärring som stod och brakfes gång på gång. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA tur att jag hatar henne.  
    Ännu ett skäl att göra kejsarsnitt!
    lokisse skrev 2010-09-07 13:51:40 följande:
     Jag ska berätta hur det hela gick till: Min goda väninna Totajmern satt och bölade i vår sällskapstråd om hur hon inte fått en påsättning av sin make Pimp Daddy på över fyra månader eftersom hon har inkontinensproblem vilket tydligen har en avtändande inverkan på honom (finns ju såna som gillar det). Då tänkte jag att jag skulle hjälpa henne lite så jag mms:ade en bild på mina delikata tuttar till henne. Tanken var att hon skulle vidarebefordra den till Pimp Daddy och att den skulle framkalla ryckningar i baguetten hos honom vilka hon då kunde utnyttja för att få sig ett litet riv och sluta bitcha i vår tråd. I stället skickat Totajmern runt bilden till alla hon har i sin telefonbok och till slut når den även TS, som just stod vid fruktdisken i sin lokala mataffär indränkts i chokladsås och med ananasringar på bröstvårtorna, och spanade efter någonting att masturbera till. Bilden dök således upp väldigt lägligt. Efter en kraftig och långdragen orgasm drabbades TS (som är polsk katolik) av akuta skuldkänslor över det hon hade gjort, och detta i kombination med att butikspersonalen vägrade låta henne köpa apelsiner på grund av hennes egenmäktiga förfarande med frukten, gjorde naturligtvis TS väldigt upprörd. Hon lufsade hem med chokladsåsen droppande efter sig som ett ledsamt spår. Efter en dusch och självpiskning med ett läderbälte kände hon sig fortfarande illa till mods och bestämde sig för att helt orättvist och ologiskt ta ut detta på innehavaren av de delikata brösten - jag - genom att starta en kränkande tråd om hur hon blir trakasserad av sina vänner. Det egentliga syftet med tråden är dock att TS tänker visa den för Leif Pagrotsky i den fåfänga förhoppningen om ett pity fuck.

Hoppas det klarnade lite nu.
Svar på tråden The return of the Lolilla