Inlägg från: knisse |Visa alla inlägg
  • knisse

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2011-07-28 22:44:33 följande:
    Jag menade mer att jag har uppyllt mitt skvallermission, så nu kan jag dra.
    mähä...
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-07-29 09:35:16 följande:
    Godmörning!

Nu kom min kallelse till sjukhus. Inte ett ord om vad de har för ondsinta planer för en när man kommer dit, bara att jäkla 2 sidors frågeformulär. De vill tydligen att man ska sväva i ovisshet så länge som möjligt. Skrikandes  
    klumpigt gjort!
  • knisse
    2timearound skrev 2011-07-29 10:02:38 följande:
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 
    du bör bli orolig det är en san sak som gör en orolig
  • knisse
    2timearound skrev 2011-07-29 10:02:38 följande:
    Jag är sjuk på en nivå som kräver sängläge mest hela dagen det blir mycket tv...vet inte ens om jag orkar ge dem mat...

INGEN jävel är hemma...har messat och ringt och alla som skulle kunna ta barnen är borta.

Lolilla vaddå flintis?! nu blir jag jätteorolig. SÄG! 
    jätte jobbigt med barnen.
    finns det ingen du kan ringa som kan vara barnvakt allts typ granntjejen som är 16 eller nagot at det hallet? brukar kunna finnas anonser pa nätet eller i lokalblaskan
  • knisse

ska jag virka en mössa till dig?
    du är klok om du säger nej för jag är en usel virkare

• knisse
    Ökänd skrev 2011-07-29 10:16:54 följande:
    Jag är inte död än. Jag lever alltså pratar jag.
    du far skrika om jag gör fel jag gör ju likssom bara pa känslan av hur jag tror att jag skulle vilja att andra gjorde mot mig
  • knisse
    Ökänd skrev 2011-07-29 10:22:13 följande:
    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! (tack)
    du skulle kuna ha den som hockeyhjälm med förmodligen...
  • knisse

när jag gick pa gymnasiet hade vi tva som rakade av sig ögonbrynen och malade dit egna med kajal allt efter vilket humör dom var pa. dom var lite som manga figurer pa nagot vis

• knisse
    Ökänd skrev 2011-07-29 10:26:51 följande:
    Så du skulle vilja ha en ful stickad mössa?

(antecknar i huvet och minns)

Nej allvarligt, jag tycker inte att det finns något rätt och fel, inget någon säger kan vara fel så länge avsikten är god. 
    om man kunde ha den som hjälm vore det ju kalas ju. fatta man gar ut och trillar omkull och har en stickad hjälm fantastiskt bra!
Svar på tråden The return of the Lolilla