Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-02-10 11:10:50 följande:
    deo sprayar och kräks lite...
    du har straxt din mens nu eller hur?
    Nej för tusan! Den har försvunnit sedan jag började cykla 5 mil om dagen. puts väck. Gött mos! Laga näsan. Den vilseleder dig uppenbarligen i VANSINNIGT viktiga frågor!
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 12:26:25 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-192/m57234602.html
    Det är så jäkla tråkigt när man sätter sig på någons ansikte och väntar och så visar det sig att den fan inte vaknar. Då  sitter man där och känner sig dum. "Ska jag gå av och låtsas som ingenting eller sitta kvar och försöka väcka honom med några vassa knipövningar runt snoken. Eller ska jag helt enkelt kväva den jäveln" 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 12:40:39 följande:
    Suga av näsan med fittan det har jag aldrig testat!
    "nys ÅÅÅH NYYYYYYS"
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 12:44:56 följande:
    Kände mig just så oerhört sugen att lugga till lillan i nacken.  Jag brinner snart av på hennes jävla illtjut hon gör hela tiden.
    Nej jag har inte dåligt samvete för att jag tänker/känner på det viset. Så länge man inte gör slag i saken så!
    Du är en fin mamma. Igårkväll kände jag för att slänga V i soptunnan utomhus och gå in och lägga mig
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-14 09:13:40 följande:
    Jag har missat det här med den tråden ni pratar om. Vad gäller saken?
  • Mariohn

Jag vill önska er alla en trevlig hjärtdag. Jag köpte en korg åt M och fyllde den med godsaker att dricka och äta. M köpte en trampträningsmaskin åt mig. *fet dam*

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-02-14 09:53:31 följande:
    Vad gulligt att du kallar dig själv dam. Finns det någon annan i världen som skulle göra det?
    Morfar
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-02-16 14:56:11 följande:
    Vad sägs om en 2-veckors till Maldiverna?  Har sett att Ving (?) har så snygga killar där... (elelr var det ngn annan stans?) Ni vet... dag efter dag efter dag... (eller vad Mads säger.... )
    Gör det inte! Det är UTOMLANDS. Det är ju där folk från utlandien kommer ifrån. Sådana människor har inga andra intressen än att sprida skräck och terror. De ÄTER svennar! *har lärt mig på FL*
Svar på tråden The return of the Lolilla