Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-08 09:43:23 följande:
    Gud vad ni svär hela tiden. Har det med er arbetarklass-uppväxt att göra?
    *ignorerar*
    Ökänd skrev 2010-04-08 09:47:36 följande:
    Ojojoj... när jag tog bort min visdomstand tog det 2 1/2 timme. Tandläkaren var tvungen att borra bort ben som växt över den. Han sa efteråt att det var det värsta han sett. *försöker skrämmas*
    I tonåren så opererade jag bort en visdomstand som vuxit  min kind. Själv så visste jag inte ens om att den existerade men min tandreglerare remitterade mig till sjukhuset där de fyllde mig med stesolid, skar upp mig med skalpell krossade tanden i skallen och sedan tog ut bitarna....   *måste vara värst*

Denna tand räckte det med att tandhygenisten tittade på så gick hon och hämtade en tandläkare efter att ha konstaterat det uppenbara.

- Du har ju ett hål i kinden!

Tandläkaren kollade och sa åt dom att ge mig en tid till veckan.

Till historien hör att jag det är vad jag ringde och försökte få till en tid till tandläkare för att dra tanden pga allt elände men nej nej nej först var jag tvungen att gå till en tandhygenist.

Tanta sa ganska omgående att här finns inget hon kan göra och inget att ta betalt för.
    Ökänd skrev 2010-04-08 10:18:16 följande:
    Jag är 100% arbetarklass och stolt över det.
    äh vi har inga egentliga klasser i sverige förutom wt!

se där ja när jag är i tråden då jävlar är det dött men annars så...

Jazza skrev 2010-04-08 11:41:54 följande:
    Fy fan, jag städar...
    Nej du sitter vid datorn din lilla latmask
    lokisse skrev 2010-04-08 11:48:26 följande:
    det brukar vara lika dött när jag är här sa det ligger nog pa det.har just bombat kloaken... stackars kloakrattor om dom inte han ta sig i säkerhet... fy fan vad jag är hard i magen detr känns som om jag tagit ett helt kompani kata marinsoldater i tvaan
    Dom fina medelklassingarna med fåniga dialekter här i tråden ser nog ned på oss  av hederlig medelpadsk arbetarklass.
    Hercule skrev 2010-04-08 18:48:30 följande:
    Du fick inget meddelande om det?
    Jo men ett väldigt diffust sådant.

"Ärende: 224140 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "Har du någonsin känt sexuell upphetsning vid tanken på kiss eller bajssex?" har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic kan komma att tas bort. . Här är en kopia på inlägget du skrev: ""

Viktigt att respektera trådens ämne?! va fan det är ju hela tråden som är borta och jag är den jävligt skötsamma ts fick ett inlägg borttaget för det citerade ett annat som blev raderat av gestapo
    psychocandy skrev 2010-04-08 18:48:10 följande:
    Jag är trött på FL. Folk är ju dumma som spån. Kan vi inte hänga mer på fejan?
    Fejan och cafemaze som sagt dött där men gränserna är inte utforskade
    Bam skrev 2010-04-08 21:08:22 följande:
    Ni behöver en bild!
    åhh Bale!{#lang_emotions_heart} *trosjuicar*
    Bam skrev 2010-04-08 21:16:47 följande:
    Tar en till bara för att
    åhhhh! den scenen är så jävla skön!
Svar på tråden The return of the Lolilla