Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-11 15:39:48 följande:
    Min själ kräktes just. 
    Ja alltså vad kan man säga, bara på fl!!

blev lite sentimental och letde reda på bilder då späcksäcken min var typ 2 dagar.Hjärta Tror ni han skulle få spelat gulligt litet charmtroll?
    Mariohn skrev 2011-01-11 15:59:38 följande:
    Haha JA Hjärta Helt mysig. Jag vill bara kidnappa. 
    Jo han öär ett ytterst lyckat ohyra en kopia av mig har han nu nästan blivit. fast idag skulle jag kunna ge bort han lägsta bud. Biter mig i brösten vägrar sova gnäller gnäller gnäller... Han oxå
    Mariohn skrev 2011-01-11 16:16:00 följande:
    "AATJOO!!!....٩(-̮̮̃-̃)& #1782;
    Om du är allergisk mot skitsnack,
    lögnare och falska människor.
    för då denna nysning vidare!!!."

Att rensa ansiktsboken verkar nödvändigt. 
    HjärtaHar du världens gulligulligaste barn som du älskar mest i hela världen så klistra in detta i din statusHjärta

Finns fan bara en typ av fisboksvänner som är värre än dom som yrslar på med ovanstående trams och det är dom som skryter över sina sportigheter. Ska på gymmet, har varit på gymmet tränat det och tränat det..

Ja just ja är aldrig jazza här i tråden nu för tiden?
    2timearound skrev 2011-01-11 15:57:58 följande:
    Hahahahahha. *älska*
    Hej ho!
    poirot skrev 2011-01-11 16:09:52 följande:
    Jag är mer nyfiken på vilka karlar som vill bli knullade av sina tjejer med den.
    Du har snöat in på det där, nått från verkliga livet som ligger bakom din nya fascination?
    Mariohn skrev 2011-01-11 16:11:46 följande:
    Jag kan tydligen inte ladda upp bilder. Jag skulle just visa en bild på mig som bebis. "Upload failed" Sicken jävla förolämpning
    Det säger en hel det om hur du såg ut som bebis.   testat att krympt bilden?
    Mariohn skrev 2011-01-11 16:17:41 följande:
    Usch det låter som min man
    *styrkekramar*
    Sven Justus skrev 2011-01-12 07:38:54 följande:
    Någon av er begåvade mammor som testat denna berömda 5-minutersmetod? Jag testade den på Ville igårkväll och jag gav upp efter fyra minuter och då var Ville så förtvivlad att han behövde 45 minuter för att kunna somna in.

Hur lyckas man?
    Som sagt vi är begåvade och kör alltså inte med sånt.

Nej jag har ingen aning är skeptisk till sovmetoder men vet att många är nöjda med skiten. Beror nog på hur barnet är dess förutsättningar att somna själv och hur pass kall man orkar vara som förälder.

Att Ville blev så förtvivlad kanske talar för att det inte är nått för han.,

Eira har nästan alltid varirt knepig med sömnen i perioder har det varit riktigt tufft har inget råd på att lyckas vi har nu typ fri sovning eller vad man kan kalla det. Hon får sova när det funkar för henne. Damen är nu 2 ½ och sövningen inför natten kan ta över en timme men nu utan gråt och bråk.

2timearound skrev 2011-01-12 08:39:38 följande:
    Det fungerade för oss. Behövdes bara två valium.
    Åh fan det måste jag testa!
    2timearound skrev 2011-01-12 08:45:27 följande:
    Hahahahahha! Jag sköljde ner dem med lite vodka sen sov jag som en stock.....
    Gilla gilla gilla!
Svar på tråden The return of the Lolilla