Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-10-20 18:42:46 följande:
    Bada 'är underbart, den enda som är en värre badare än jag är min syster. 

jag badar minst en gang om dagen
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-20 18:54:32 följande:
    Kan du inte vara borta med dem, eller vad menaru?
    vi har trädgardsmästare i det som ska bli en trädgard och dom fragar saker och behöver grejer och har sig och det gör att jag inte kan vara borta mer än nagon timme i taget och det är typ inte lönt att klä pa och fixa med vagnar och bilstolar för nagon timme...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-20 19:00:57 följande:
    Jaja, under en period nu, ja... Jag fattade inte det, trots att jag läste ditt kommande inlägg om trädgården *trött*
    Men, vad grymt kul att få fin trädgård *önskar mig*
    ja det ska bli riktigt riktigt skoj och härligt att kunna lata mops plaska runt och liknade i sommar
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-20 19:04:18 följande:
    Nu skall jag duscha och sen hänga med Mfern och dricka vin och äta ost
    ja just det osten ja.
    du far ha det sa jätte trevligt!
  • lokisse
    *spela spela spela*
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-20 23:54:52 följande:
    Hej hej hej. är helt störd nu skakar och är typ helt knäpp. Wynja blev attackerad av en hund nu när jag var ut med henne. Värsta jag varit med om under mina snart 10 år som hundägare.
    En sak är tydligt mitt jycklo måste ha nån sorts hundänglavakt eller bara världens jävla tur.
    jag är inte förvanad.
    jätte lessen för eran skull.
    folk vägrar att jobba med sina hundar även om dom är agresiva mor andra hundar och jag kan inte fatta varför det gar bara inte in i huvet pa mig.
Svar på tråden The return of the Lolilla