Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-03-07 11:15:55 följande:
    Har du nått bra förslag?
    Jag tänkte att vi kanske kan prata om trädgårdsmöbler. Eventuellt. Om det finns utrymme för sådant bland analsprickorna och tarmrörelserna
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-03-07 11:21:06 följande:
    Det borde det ju finnas - det är ju bland annat på dem man ska placera stjärten Drömmer
    Där gled du in snyggt tycker jag. Tycker du att jag ska köpa utemöbler i plast eller trä? Trä är snyggare men plast känns lättare att hålla rent och slippa ta in när det regnar och så... Det är ett vansinnesdilemma... 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-03-07 11:29:02 följande:
    Tack
    Ja visst är det. Alltså ska du ha dem ute ute så är plast bra - det finns ju de som ser helt ok ut med.
    Ska du ha dem ute på altan - där det finns någerlunda skydd säger jag trä

De finns ju även sådana i aluminiumram med typ vävsits som är snygga
    Aluminiumvarienten har vi på framsidan i form av två stolar och ett bord. Det är mysigt. Men på uteplatsen i trädgården tänkte jag ha plast eftersom jag vill ha ett stort bord som många kan sitta vid och som är lätt att hantera. Har hittat ganska snygga plastmöbler för en tvåtusenlapp. Vi har inget bra utrymme att lätt plocka in trämöbler i om det blir skitväder eftersom förrådet är på framsidan. Varför det skulle bli skitväder för att vårt förråd är på framsidan kan jag inte begripa. 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-03-07 12:21:54 följande:
    Ahh men du - det finns ju även konstträ som är vädertåligt och underhållsfritt - men det är ju trots allt dyrare, plast är ju det billigaste
    Nu sade du något intressant.... Detta har jag missat! Kanske för att jag var på bauhaus
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-03-11 11:32:08 följande:
    Yo! *tittar in* Wazzup?
    *är en zombie* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-03-11 11:40:25 följande:
    Vill du komma på min födelsedagsfest? Jazzan kommer....
    Är det där verkligen en genomtänkt inbjudan? Lite som "Vill du komma på min nyårsmiddag? Göran Persson ska strippa"  Jag vill komma! Men jag tror att jag är gräsänka när du fyller år  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-03-11 11:45:18 följande:
    Jag ska fira den 16:e. Kom baby? Du kommer vara festens mittpunkt Och ja, det var helt genomtänkt.
    Tack <3 Men jag har för mycket att göra så jag suger på att lova någonting öht. I sommar tänker jag vara ledig! Då vill jag ha glass! Och bli fet! 
Svar på tråden The return of the Lolilla