• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-08 11:26:54 följande:
    Så du är inte heller inne i våldsporr-genren?Har aldrig förstått charmen med orgier i våld.
    nä...
    Difficile est saturam non scribere
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Apropå sex pch våld kollat in den här ä då MC? Sam Raimi Legend of the seeker/Xena mm, tror även att han som spelar Darken är med.

">

• M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-08 11:37:41 följande:
    Apropå sex pch våld kollat in den här ä då MC? Sam Raimi Legend of the seeker/Xena mm, tror även att han som spelar Darken är med.
    ">

" target="_blank">

Oh, yeah! Många hotta män där, även min personliga favvoskotte! (han som läser dikten i TS)
    Känner att en förklaring tarvas: jag älskar skottarnas dialekt och kommer alltid favirosera nördarna framför musklerna. Alltså mellan Gerry och denne man är det enkelt: nörden vinner.
    Mycket blod med.

Men finns den ens ute? Måste googla lite.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    M C skrev 2010-03-08 12:10:16 följande:
    Oh, yeah! Många hotta män där, även min personliga favvoskotte! (han som läser dikten i TS) Känner att en förklaring tarvas: jag älskar skottarnas dialekt och kommer alltid favirosera nördarna framför musklerna. Alltså mellan Gerry och denne man är det enkelt: nörden vinner.Mycket blod med. Men finns den ens ute? Måste googla lite.
    Jepp det ska ha kommit några avsnitt tror karln sa 6 eller 4.
  • M C

7 avsnitt finns det.
    Har förresten plågat mig igenom en serie som utlovades lite mysig men som är så jobbig att jag måste sluta. Life unexpected. Boooring! Gav den faktiskt 7 avsnitt, men de är inte roliga de som ingår, the end.

M C skrev 2010-03-08 12:14:00 följande:
    7 avsnitt finns det.Har förresten plågat mig igenom en serie som utlovades lite mysig men som är så jobbig att jag måste sluta. Life unexpected. Boooring! Gav den faktiskt 7 avsnitt, men de är inte roliga de som ingår, the end.
    Aldrig hört talas om den men nu har den varningsflagg på sig. Hur var det gillar du Battlestar galactica? I så fall kan jag tipsa om Caprica som verkar jävligt lovande nu har jag bara sett piloten men blev impad som fan.  Nya V är oxå underhållande för att inte tala om Flashforward!
  • Bam
    M C skrev 2010-03-08 12:14:00 följande:
    7 avsnitt finns det.Har förresten plågat mig igenom en serie som utlovades lite mysig men som är så jobbig att jag måste sluta. Life unexpected. Boooring! Gav den faktiskt 7 avsnitt, men de är inte roliga de som ingår, the end.
    Sett Spartacus än?
    Sometimes when i´m alone i google myself.
    Bam skrev 2010-03-08 12:24:09 följande:
    Sett Spartacus än?
    Jag tycker den ser riktigt lovandes ut men har bara sett trailern kan tänka mig att det kanske blir störigt om det blir mycket dataanimationer men sex våld och sköna skådisar, jepp det ser lovandes ut. har du sett den?
  • Bam
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-08 12:27:34 följande:
    Jag tycker den ser riktigt lovandes ut men har bara sett trailern kan tänka mig att det kanske blir störigt om det blir mycket dataanimationer men sex våld och sköna skådisar, jepp det ser lovandes ut. har du sett den?
    Ja, jag har sett alla avsnitt som kommit ut hitills, och den är riktigt bra!
    Det är mycket dataanimationer men det stör inte, tvärtom förhöjer det nöjet.

Och det skadar inte att dom flesta ser ut såhär; http://www.imdb.com/media/rm166103296/tt1442449
    Sometimes when i´m alone i google myself.
    Bam skrev 2010-03-08 12:33:00 följande:
    Ja, jag har sett alla avsnitt som kommit ut hitills, och den är riktigt bra!Det är mycket dataanimationer men det stör inte, tvärtom förhöjer det nöjet.Och det skadar inte att dom flesta ser ut såhär; www.imdb.com/media/rm166103296/tt1442449
    Najs

Tyckte att trailern rent visuellt gav vissa 300 vibbar och min förhoppning är att det ska vara en blandning av 300 och Gladiator.
Svar på tråden The return of the Lolilla