Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Oj vilket varmt välkomnande! Jag har saknat er också? Jag drömde om er en gång. Vi drack Margaritas och grillade skaldjur i min trädgård. Sedan vaknade jag och kräktes. 

• Mariohn

Jag gillade rostbiff tills jag råkade få en bit rostbiff penslad med honung i munnen. Då ville jag dö. Jag ska prova rostbiff igen. Det är bra sommarmat.

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-03-30 09:58:09 följande:
    Jag har tagit en snuskpaus. Därför är jag tillbaka
    Jag har tittat in ibland men det har bara ekat när jag skrev. Föga anade jag att det var för att du hade en sängstolpe i chokladrosetten
  • Mariohn

Jag har börjat längta efter julen lite smått. Men jag har en hel lägenhet att måla, lägga golv i och möblera om från grunden. Det ska jag göra hela våren. Medan ni är på fest   Skåla för mig. Tack. 

• Mariohn
    Jazza skrev 2011-03-30 10:01:28 följande:
    Jag har lagat mat och städat, så har inte hunnit, bara....
    Mmm mat. Vad sägs om att du lagar åt mig också? Och skickar i en liten låda? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 10:02:40 följande:
    Det är bara jag som har en legitim orsak till frånvaro!
    Ja faktiskt. De andra försöker bara verka viktiga! Annat är det med mgi som erkänner att jag inte har något liv!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-03-30 10:03:38 följande:
    HAHAHAAHA! Jag tycker de givna förutsättningarna vara roligast. "Utgår från att killen är väldigt attraktiv och att ni är ensamstående". Why liksom?
    Jag förstod inte heller riktigt.  
Svar på tråden The return of the Lolilla