Inlägg från: Jolly Bob |Visa alla inlägg
  • Jolly Bob

The return of the Lolilla

Livet är en avskrädeshög.

Några felsms:

Till:chefen
    Sms: Micke har ingen förhud säger han. Jag märkte inget. Jag bara sög på som vanligt ; Har du legat med någon utan förhud?
    Svar: Jag känner inte för att svara på det. Och jag tycker inte att ni skall ha en relation här på arbetet.

Förklaring:Skickade till chefen på sommarjobbet. Hon gillade inte frågan och jag skämdes som en hund.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Pappa

Sms: Pussade du mig på dicken innan du stack till jobbet i morse eller drömde jag?

Svar: Det vet du att jag inte gjorde och jag hoppas att du inte drömde det. Sov Malin över i natt eller?

Förklaring: Ja hon sov över och det var till henne smset skulle till. Malin blev lite småsur när jag berättade för henne. Hon vill inte att farsan skall veta om att hon brukar pussa på den på mornarna.

..och allt detta är faen i enlighet med profetian!
  • Jolly Bob

Några felsms då.

Till: Mamma
    Sms: Kan du köpa ut till helgen. Kan betala med ett guldhalsband eller det vanliga men bara i 10 min.
    Svar:Inget

Förklaring: Mamma och pappa var helt galna när jag kom hem. Jag trodde att jag skulle få stryk men jag klarade mig.
    ________________________________________________________________________________

Till: Chefen
    Sms: Ikväll är det din tur att få orgasm ;)
    Svar: Då är det här en bra dag alltså haha

Förklaring: Min tjej heter Charlotta och av ren klanthet så skickade jag till chefen som stod bredvid henne i min kontaktlista. Han har rätt skön humor så han skrattade bara åt det ;)

• Jolly Bob

Till er som ska hem till 2:an och kackla; hadetsåtreflickt.

Till er andra; Jag har bokat resa till oss alla i november - då åker vi till Karibien...och där ska kryssas runt bland kobbar och skär.

• Jolly Bob
    Hercule skrev 2010-06-01 21:34:33 följande:
    Jag visste det! 

Ja, men så är ju du påarå också.

Felsms:

Till: Farfar
    Sms: Jag hörde att gynekologer kunde som arbetsskada få tunnelseende. Har du det som har sett så mycket fitta genom åren.
    Svar: Inget

Förklaring: Farmor ringde och undrade var det var för meddelande jag skickade. Ja va fan var det jag skickade till dem. Det var så klart inte meningen utan smset skulle till en polare som varit med sjukt många tjejer.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Chefen
    Sms: Tittar på kortet på dig. Du är så het mellan benen när du visar din härliga fitta!
    Svar: Ha ha, du har skickat så jäkla fel grabben!

Förklaring: Skämde ut mig för chefen. Skulle skicka till en het tjej. Fyfan vad pinsamt!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till: Mamma
    Sms: Fan vad jag älskar kräftor, det är som att suga på en fitta :)
    Svar: Inget

Förklaring: Skulle dryga mig med en polare men jag straffades för det, för mitt mess skickades till min mamma :) Kul... hehe! Hon sa ingenting.

Till: Pappa
    Sms: Du får en avsugning per cigg jag får av dig ikväll!
    Svar: Du får vara försiktig med vad du skriver... Det handlar om integritet och sånt!

Förklaring: Som både rökare och student så har man alltid lite ont om pengar. Just denna kväll skulle jag kolla på min expojkväns band och tänkte att då skulle jag lika gärna kunna tatta några cigg av honom.
    Fick förklara för min pappa att det var menat till en tjejkompis och vi har aldrig pratat om det igen...

Så.

• Jolly Bob
    lokisse skrev 2010-06-02 10:11:35 följande:
    varför gjör du sa här mot dig själv?
    ligger det i ditt under jag att du känner att du behöver straffas för nagon oförett du begatt?

*skrattar sa jag kvider*
    Jo, du har rätt kissemiss.

Jag är en självplågare - det gör mig kåt på något vis.

Ni börjar känna mig ganska bra nu.
  • Jolly Bob

Livet suger sannerligen svetten av en död mans pung.

• Jolly Bob

Regn på studenterna. Stort GRATTIS.

• Jolly Bob

Bra kollegor har jag - som förstår att skicka vettiga mail.

Svar på tråden The return of the Lolilla