Hercule skrev 2010-06-01 21:34:33 följande:
Jag visste det!
Ja, men så är ju du påarå också.
Felsms:
Till: Farfar
Sms: Jag hörde att gynekologer kunde som arbetsskada få tunnelseende. Har du det som har sett så mycket fitta genom åren.
Svar: Inget
Förklaring: Farmor ringde och undrade var det var för meddelande jag skickade. Ja va fan var det jag skickade till dem. Det var så klart inte meningen utan smset skulle till en polare som varit med sjukt många tjejer.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Chefen
Sms: Tittar på kortet på dig. Du är så het mellan benen när du visar din härliga fitta!
Svar: Ha ha, du har skickat så jäkla fel grabben!
Förklaring: Skämde ut mig för chefen. Skulle skicka till en het tjej. Fyfan vad pinsamt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Mamma
Sms: Fan vad jag älskar kräftor, det är som att suga på en fitta :)
Svar: Inget
Förklaring: Skulle dryga mig med en polare men jag straffades för det, för mitt mess skickades till min mamma :) Kul... hehe! Hon sa ingenting.
Till: Pappa
Sms: Du får en avsugning per cigg jag får av dig ikväll!
Svar: Du får vara försiktig med vad du skriver... Det handlar om integritet och sånt!
Förklaring: Som både rökare och student så har man alltid lite ont om pengar. Just denna kväll skulle jag kolla på min expojkväns band och tänkte att då skulle jag lika gärna kunna tatta några cigg av honom.
Fick förklara för min pappa att det var menat till en tjejkompis och vi har aldrig pratat om det igen...
Så.