Inlägg från: Semper Idem |Visa alla inlägg
  • Semper Idem

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-07 13:50:55 följande:
    Nu lyssnar ni på det här. Sådetså.

Def Leppard – Animal
    Ska lyssna när jag kommer hem *lovar*
  • Semper Idem
    2timearound skrev 2010-09-07 13:52:14 följande:
    Men folk stoppar väl inte vanligtvis upp den i arslet när de stjäl? Men vad vet jag. Har du erfarenhet inom det här området?
    Haha, nej. Du skall inte tänka på aslet hela tiden ,-)

De stoppar dem i byxbenet såklart
  • Semper Idem
    lokisse skrev 2010-09-07 13:51:40 följande:
     Jag ska berätta hur det hela gick till: Min goda väninna Totajmern satt och bölade i vår sällskapstråd om hur hon inte fått en påsättning av sin make Pimp Daddy på över fyra månader eftersom hon har inkontinensproblem vilket tydligen har en avtändande inverkan på honom (finns ju såna som gillar det). Då tänkte jag att jag skulle hjälpa henne lite så jag mms:ade en bild på mina delikata tuttar till henne. Tanken var att hon skulle vidarebefordra den till Pimp Daddy och att den skulle framkalla ryckningar i baguetten hos honom vilka hon då kunde utnyttja för att få sig ett litet riv och sluta bitcha i vår tråd. I stället skickat Totajmern runt bilden till alla hon har i sin telefonbok och till slut når den även TS, som just stod vid fruktdisken i sin lokala mataffär indränkts i chokladsås och med ananasringar på bröstvårtorna, och spanade efter någonting att masturbera till. Bilden dök således upp väldigt lägligt. Efter en kraftig och långdragen orgasm drabbades TS (som är polsk katolik) av akuta skuldkänslor över det hon hade gjort, och detta i kombination med att butikspersonalen vägrade låta henne köpa apelsiner på grund av hennes egenmäktiga förfarande med frukten, gjorde naturligtvis TS väldigt upprörd. Hon lufsade hem med chokladsåsen droppande efter sig som ett ledsamt spår. Efter en dusch och självpiskning med ett läderbälte kände hon sig fortfarande illa till mods och bestämde sig för att helt orättvist och ologiskt ta ut detta på innehavaren av de delikata brösten - jag - genom att starta en kränkande tråd om hur hon blir trakasserad av sina vänner. Det egentliga syftet med tråden är dock att TS tänker visa den för Leif Pagrotsky i den fåfänga förhoppningen om ett pity fuck.

Hoppas det klarnade lite nu.
    Klart som korvspad
  • Semper Idem
    Mariohn skrev 2010-09-07 14:00:03 följande:
    Jag är mest glad att vi har börjat hänga i tråden igen. Det känns skönt. Hela sommaren har det känts tomt och obehagligt. Nu är ni ju här igen. Det är en stor lättnad. Min kompis sade till mig igår att jag varit tjurig på sista tiden och bad mig att dra ut kvasten ur arslet. Det var visst inte bara en kvast jag hade där utan även den tillhörande snögubben. 
    Inte bara muffen som suger åt sig hör jag
  • Semper Idem
    M C skrev 2010-09-07 16:20:28 följande:
    Drygsmurfens make hälsar att [alt]+[PrtSc] endast skriver ut det fönster man markerat, om man råkar ha många uppe. Sen kan man även beskära det mha office pic manager.
    Guuud vad high tech, kan man inte bara kalkera
  • Semper Idem
    M C skrev 2010-09-07 16:25:18 följande:
    Det lät så bra i munnen. Jag hade fjantiga innan som *namn*67 och sånt.
    Men just det här lät bra och var ledigt. Har haft det i...6 år tror jag.
    MC är ju bara förkortningen. Avreggade mig en period när CA regerade, han var bara för mycket. Men det är värre nu på sätt och vis.
    Nä säg nu som det är, du var med i MC Sweden men blev utkastad
  • Semper Idem
    M C skrev 2010-09-07 16:26:28 följande:
    Hon ville ha en bild av den där tråden om anonymt görabarnsex. Du kanske kan rita? Jag är totalt värdelös på att rita. Fast jag gör snygga grafer! På datorn.
    Ja, jag kan rita görabarnsex, det lärde jag mig i unga år
  • Semper Idem
    Jazza skrev 2010-09-07 16:26:35 följande:

Så Runt är ditt nya efternamn *noterar*

passande
  • Semper Idem
    Jazza skrev 2010-09-07 16:31:45 följande:
    Vad menar du med det?
    Tänkte bara vara snäll, varför tar man ett sådant namn annars liksom
Svar på tråden The return of the Lolilla