Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-13 09:31:54 följande:
    HAHAHA! Vilket svin du är.

Jag tycker kvinnor ska vara mjuka och sköna så jag är inte speciellt hård nånstans faktiskt. Min mage är platt, men inte hård. 
    Du har helt rätt. Jag vill ha mina kvinnor mjuka och med kurvor.
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 09:51:15 följande:
    Ja, bla för att inte köpa en la vita Bionda. Det blir för massivt vitt. Det behövs lite mer trä för att tona ner det vita i det där lilla utrymmet.
    Sen måste vi gå upp två storlekar, den var skitliten 545an. Man satt som i ett skruvstäd vid bordet dvs det blir ohållbart på vintern.
    De har bytt inredning och en gråvit/trä-vit var skitsnygg. Nu finns den säkert på nätet, ska titta om jag hittar den.
    Vi bestämde oss även för att Kabe är överpriserat, man får två Hobby för en Kabe i samma storlek.
    Nu ska jag leta upp en bild.
    Aha, en till som jag måste skrika och svära åt när jag kör bil... :) Eller?
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 10:07:45 följande:
    Jag har en väldigt tung högerfot. Dessutom flyttar jag på mig när det blir köer. Iofs är det mycket dubbelfiligt på E4an nu, det är inte lika jobbigt nu som för säg tio år sen.
    Spelar ingen roll...att dra sitt hem efter bilen borde vara förbjudet mellan 0800 och 2000 under perioden april till oktober.  :)
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 10:15:41 följande:
    Hahhaa, hatar du alla eller?
    Nänä...hatar är ett starkt ord. Men jag avskyr vekrligen att hamna bakokm en husbil eller husvags som i princip är lika bred som körfältet. Sen kan jag för mitt inte förstå varför man vill en husvagn eller husbil, när det finns hotell, vandrarhem, pensionat hus/stugor och bekanta för inkvartering.
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 10:21:56 följande:
    För att de är dyra, det är jobbigt att släpa på väskor, barn och vin in och ut, sängarna är jättehårda (aj i ryggen) och en gång hittade jag en spindel lika stor som en krona under en av kuddarna.

Dessutom kan man inte på på hotell mitt i skogen. Fiska, plocka svamp eller bara springa runt är kul det med.
    Vad kostar en husbil i inköp? Minst 500-600.000? Plus skatt + försäkring + drivmedel. Det är ganska många hotellnätter eller stughyror. SEn kan du väl inte generalisera alla icke-husvangssängar som obekväma? Och spindlar skulle du inte kunna hitta i husbilen menar du?

Nänä..bättre argument får du komma med.. :)
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-13 10:31:33 följande:

Freddan - gillar du Star Wars?

Givetvis...gör inte alla killar det?
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 10:37:14 följande:
    Sen kan vi även ta husvagnen till fjällen över en helg sådär bara, man behöver inte boka nåt utan man ställer den på en skogsstig nånstans bara.
    Den meningen räcker för att jag ska ge upp min argumentation.. :)
  • Sven Justus
    M C skrev 2010-09-13 10:43:33 följande:
    Jepp. Det som verkligen fick gubben att hänge sig var det med.
    Fiska - ta huset på släp, åk dit. Man har allt med sig, ölen är kall och man behöver inte köra. Ingen hård madrass i ett tält utan ett riktigt hus. Riktig toalett!
    Jag tor du missförstod mig... Den meningen fick mig att ge upp argumentaitonen för att det den beskrev är så långt ifrån min uppfattning om vad som är lockande.
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-13 10:46:41 följande:
    Misstänker att du har väldigt rätt faktiskt.

Vad gillar du annars för typ av filmer? Dokumentärer?
    Ytlig hollywoodaction med multimycket specialeffekter funkar alltid.

Sen är alltid historiskt korrekt återgivna dramer intressanta
  • Sven Justus
    SimplyTheBest skrev 2010-09-13 10:55:25 följande:
    Typ Die Hard? Con Air?
    Die hard före Con air men båda funkar som simpel underhållning.
Svar på tråden The return of the Lolilla