2timearound skrev 2010-10-25 18:33:01 följande:
Ok, people det här var det som hände

:
Känsliga (läs Freddan) kan sluta läsa nu..........
Jag stannade förbi mataffären på väg till dagis. Vår byracka löper, vilket är jävligt äckligt bara i sig, och måste därför ha blöjor på sig hemma. Eller eg trosskydd i en byxa

Sen skulle jag ha potatis.
När jag kommer fram till potatisen så står där en jättefin pappa med sin lilla unge. Han blir helt fnissig när jag kommer dit och håller på och larvar sig lite, jag bara ler och går därifrån men tyckte ändå att han var söt. Så går jag bort till bindorna och väljer nåt gigantiskt ekonomipack med svinbilligt skit till jycken.
Givetvis är bara EN kassa öppen och precis framför mig står söte pappan

. I kassan sitter en, visserligen väldigt ung, men också fin kille. Av okänd jävla anledning så går inte pappan bort när han har betalat, utan jag måste snällt lägga mina jävla bindor på bandet och vi tittar alla tre helt tysta på när det rullar fram till kassören.
Han bara -Hej! och ser snäll ut, men jag VET att han tänkte ; jaha så ser det ut i dina trosor ditt gamla menshelvete
Så.......inte nog med att de, helt FELAKTIGT tror att jag har mens (äckligt!) utan de tror även att jag använder nåt billigt, kinaproducerat syntetskit. Helvete. *muttrar*
antar att du kör pa märkes bindor i vanliga fall...