Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-04-05 15:45:56 följande:
    Givetvis inte. Kanske ditt humör då? :)
    Jag har väl för fan inget humör
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-05 15:50:27 följande:
    Vi pratar om ngt annat.
    Jag skojade :´)  Det var liksom det självklara svaret. Jag är medveten om mitt temperament. Jag är sjuk i huvudet men jag jobbar på´t
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-05 15:53:01 följande:
    Jag försökt va kul liksom, men det runkade inte. Vi ska nog kunna tygla ditt humör och göra en följsam kvinna av dig också.
    Tänk om jag inte är en kvinna. Tänk om det inte är jag på min bild. Tänk om jag heter "Ronny" och har större penis än du. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-05 15:56:50 följande:
    Det är sant. Men det går inte att gå runt och nojja över sånt. Du är en kvinna kort och gott- både till användarenick, bild och verklighet. :)
    Inte? Jag skulle bli ytterst besviken om det visade sig att du inte ser ut som på din bild. Jag ser ut som på min bild. Fast jag ligger inte på mage och är vaken särskilt ofta. Just nu har jag fantabulöst tråkigt. Jag har inget roligt att skriva och därför producerar jag inlägg som detta. Nu postar jag. 123. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-05 16:03:45 följande:
    Jag kanske sårar dig nu, men jag ser inte vad din bild föreställer. VAd gäller min så är den givetvis helt överensstämmande med verkligheten.
    Den föreställer mig! Jag är grå. Jag har alltid föreställt mig dig som en äldre man i potatisnäsa!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-05 16:13:32 följande:
    Nu såg jag vad bilden föreställde efter att ha klickat på den.
    Det är så det funkar i verkligheten också. Man ser inte riktigt vad jag föreställer förrän man har "klickat på mig". 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-05 17:19:32 följande:
    Jag ser precis ut som min bild. Med påsar och allt.
    Finns det ingen kräm som hjälper? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-05 17:22:42 följande:
    Krympkräm kanske?
    Hahahahahahahaha :´) *tar på hela kroppen*
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-04-05 20:58:36 följande:

helvete, jag kan inte kopiera in länken till min nya tråd hit Den finns under samhälle > välgörenhet. Vad gör folk för att hjälpa överviktiga i samhället.

Måste få folk att avsky mig igen,., det känns så lame när  ingen klommer ihåg mig i "vad tycker vi om vrann"tråden

hahahahahahaha
Svar på tråden The return of the Lolilla