Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-09-19 10:28:44 följande:
    mmmmm
    svälj, för fan!
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-09-19 10:33:13 följande:
    *hulkar* med alla jävla kolhydrater och fett du drar i dig på en vecka skulle jag vara lika fet som du på nolltid.  

Feeder.  

Konstigt att det är jag som mår bra?

• Jazza
    Mariohn skrev 2010-09-19 10:36:55 följande:
    Låt mig förtälja om första mötet med min nya granne. Det blåste storm i skåne. Vi parkerar bilen på baksidan av huset för att lasta in det tunga lasset. På något konstigt vis får jag för mig att jag ska kila in med en öppen låda i vilken det ligger diverse krafs. Då kommer min nya granne ut. Jättesöt liten dam. Ca 35, lika kort som jag, indiska i morgnrock. Hon hinner säga "Hej jag ville bara presentera mig! Vad roligt att se vilka som ska bli våra nya gra..." Innan 10 lösa wettextrasor fångas av vinden och attackerar hennes ansikte. Jag står som en jävla idiot med en tung låda som jag inte kan sätta ner i det våta gräset. Mitt hår har virats 300 varv runt mitt huvud av blåsten men genom de tillfälliga springorna ser jag hur min stackars nya granne jagar trasor som dansar runt i hennes trädgård medan jag...står. Slutligen bestämmer jag mig för att hjälpa till eftersom jag inte vill att alla färgglada disktrasor ska sprida sig i hela grannskapet så jag slänger upp lådan på biltaket *hulken* och springer för att fånga trasor. Jag har dock fortfarande hår i hela ansiktet och det ursäktar förhoppningsvis att jag höll på att sparka ihjäl hennes lilla råtthund. 
    Hon startar tråden "Jag har fått en kvinnlig granne"
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-09-19 10:40:22 följande:
    Jazzabrazza: HEJ!
    HEJ!
  • Jazza
    Jolly Bob skrev 2010-09-19 10:42:08 följande:
    MORGONSTÅND.
    ...har guld i mun...
  • Jazza

Nu skall jag in i duschen, det fanns pengar,så vi skall hämta korten. Mfern hade bara inte tänkt på att vi har ett sparkonto, det miffot

• Jazza

Hej hej! Nu har vi nästan tömt rummet, tänk hur svårt det skall vara att få ngt gjort med två ungar hemma?

• Jazza

Jag gillar inte Nickets avatar. Man vet inte om den skäller eller skall kräkas. Inget av dem vill man vara i närheten av.

• Jazza
    Semper Idem skrev 2010-09-19 19:39:43 följande:
    Kan tänka mig det, det hör väl till som göteborgare att gilla nationalteatern
    Arvssynd.
Svar på tråden The return of the Lolilla