Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Nä nu drar jag!

• Vik hädan

Satt och åt lunch nyss i skolans matsal och bakom mig satt en grupp tjejer som pratade högt, och eftersom jag inte hade lunchsällskap att babbla med själv så kunde jag inte undvika att höra vad de sa.

Nåväl, åtminstone en av tjejerna var gravid, och det var hon som pratade mest. Hon pratade hela tiden om sig själv och sin graviditet och sånt, tydligen har hon man och 2-årig dotter, och så sa hon nåt som irriterade mig som fan:

"Nu ska han åka till Spanjen en vecka i sommar och klättra, med sin KVINNLIGA kusin. Jag  blev så arg när han först frågade om det är okej att han åker. Visst, jag har rest med min mamma, men då har hon betalat för oss båda, men nu vill HAN åka iväg själv utan oss, med VÅRA pengar!!!"

Tidigare hade jag hört att hon sagt att hon tillbringar sina dagar hemma med att skriva på sin examensuppsats, medan hennes man jobbar heltid. Alltså kan man ana att "våra pengar" = huvudsakligen mannens egna lön.

• Vik hädan

Stoppade hon upp ett finger  i din rektum?

• Vik hädan
    lokisse skrev 2010-04-07 13:55:54 följande:
    ha ha ha ha ! och dessutom en kvinlig kusin som hjälper till att sätta sprätt pa pengarna
    Han är bergis otrogen
  • Vik hädan
    Bam skrev 2010-04-07 13:57:28 följande:
    Nä, sån tur hade jag inte.
    Fy fan... snuvad på konfekten
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-04-07 14:47:06 följande:
    Sen vill jag ha en komplett uppdatering på vad som har hänt här sen i morse.
    Jag har varit på toa, ätit lunch, pluggat satans flitigt.
  • Vik hädan
    Ökänd skrev 2010-04-07 15:13:49 följande:
    Tack för en spännande sammanfattning, nu måste jag gå igen.
    pissmyra
  • Vik hädan
    Bam skrev 2010-04-07 15:21:08 följande:
    Skulle hellre vilja kalla henne för jeansslyna.
    Pissmyra i jeansjacka
  • Vik hädan
    Bam skrev 2010-04-07 15:33:54 följande:
    Hur många danskar har du knullat?
Svar på tråden The return of the Lolilla