• M C

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-16 14:42:16 följande:
    Jag fattar inte heller, varför är det konstigt, det där med att donera ägg till brorsans tjej?
    Jag har erbjudigt mig till min bror och hans fru en gång, tom att vara surrogatmorsa om det inte skulle funka.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-16 14:45:13 följande:
    nja... det beror nog pa hur man ser saken men om broren ska bli pappa till sin systers barn kan det bli lite jobbigt med etiken.
    Näe, inte mina ägg med hans sperma, URK.

Men hennes ägg och hans sperma i mig.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-16 14:42:39 följande:
    Lite snusk är naturligt.
    Ja, man kan tycka det. Jag är naturligt snuskig, borde inte vara något problem för alla andra.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-16 14:46:46 följande:
    Vi har visst med de tre små grisarna att göra! Kom inte hit och lukta snusk i maj bara.....det säger jag.
    HAhahaha, nu kan jag inte hålla mig mer. Jag garvar fan läppen av mig bara vid blotta tanken!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-16 14:48:14 följande:
    Slänger in en trådkram till alla som behöver och vill ha!! Såg att vi är några stycken som behöver det idag.
    Jag behöver en spark i arselet, ska åka om mindre än 15 minuter och har fan pjamaströjan på mig!
  • M C
    AtroCious skrev 2010-03-16 17:35:14 följande:
    Jag ska förnya mig. Har bytt ut min 8 år gamla msnadress/mail, och ska hitta på ett nytt nick på de sidor jag hänger på. Inte här dock.
    Jobbigt. Nödvändigt, men jobbigt.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 18:10:08 följande:
    Stenålders... *kommer inte*
    Jag tänkte hämta dig när jag åker förbi.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 18:36:49 följande:
    Jag har världens sämsta lokalsinne Igår tog det mig 40 min med bil för att hitta till gymet som ligger 3km från mitt hem och som jag har varit på tre gånger tidigare.
    Hhahahahaha, jag dööööör!

*kliver upp från golvet*
    *harkel*

Jag hämtar dig med.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-03-16 18:19:01 följande:
    I och för sig, det har du nog rätt i. Kan behövas en lite äldre erfaren person som styr upp er så det inte blir kaos.
    Jag är lite äldre och jag tänker inte styra upp ett smack.

Skulle vara när mesen beter sig otidgt och juvenilt då.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-16 18:44:53 följande:
    Det roliga var ju att jag lämnade GPS:en hemma för "dit hittar jag ju"
    Hahahah, jag tänkte på det - GPSen då?

Underbart!
    Har aldrig varit vilse själv så jag vet inte hur det är, men morfar var visst en överdängare på att köra fel. Upp på järnvägsspåret är tydligen en variant.
Svar på tråden The return of the Lolilla