Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-04-20 09:37:51 följande:
    Jag har en finne på kinden, förra veckan hade jag en på näsan och veckan innan en på hakan. Vad är det som händer? Please advice.
    Du har nått puberteten älskling Hjärta
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-20 09:52:35 följande:
    Det kanske inte är en ålderskris jag har? kanske bara är försenad pubertet liksom....
    Jag tror att det är helt normalt! Jag är ensam
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 09:53:18 följande:

Varför har ni inte svarat i min tråd i hemliga gruppen? Jag vill att ni ska gå in dit och skriva att jag har rätt och alla som tycker annorlunda är knäppa

Jag hittar ingen himla tråd
  • Mariohn

Låt oss tala om min ensamhet. V är på dagis första dagen och jag lider av uttrökning. Kan ni säga något skoj? Tack. Tack snälla.

• Mariohn
    lokisse skrev 2011-04-20 10:29:22 följande:

oh stora grabben!

vill du grina lite??

Haha nej konstigt nog inte. Men tack ändå Vi skulle skola in honom denna veckan och nästa. I måndags kom vi dit och då rusade han glatt ifrån mig för att leka med två större pojkar. De vill veta vad han heter men han svarar bara "Gl Gll gtgtgt".  Igår konstaterade vi att jag int har något där att göra för han bryr sig inte om mig ändå. Han bara leker. Klockan 08 vinkade han glatt och sprang sin väg. Han kanske hatar mig. Nu vill jag grina lite. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-20 11:26:34 följande:
    Men herregud vad äcklig du är!
    Mariohn skrev 2011-04-20 10:37:20 följande:
    Jag måste skaffa fler barn. Nu. 
     Knullaknullaknullaknulla....
    *rodnar*
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-20 12:04:56 följande:
    Vad aktiva ni när. 
    Jag är. Jag har kissat säkert 6 ggr idag. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-20 12:05:19 följande:
    Satan! Vad jobb jag söker...jag har gjort ett snyggt cv och ett bra brev (givetvis med assnyggt foto på prinsessan) och sen har jag sökt säkert tio jobb. *nöjd* Jag tror tom Freddan skulle anställa mig faktiskt....
    Vad roligt om du börjar jobba hos freddan och han blir arg för att du tjattrar i internet istället för att jobba. Så gör vi tycker jag
Svar på tråden The return of the Lolilla