Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-04-20 12:08:12 följande:
    Det kan väl inte vara normalt?
    Jo. Om man dricker en massa te är det helt normalt. Nu ångrar jag mig. Jag kanske kan sitta på en kudde eller nåt.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-20 12:10:15 följande:
    Kissar du mindre om du sitter på en kudde eller är det skönare att kissa i kudden?
    Jag tänker mig att den suger upp urinet och sedan kan jag ju lägga den i grannens solstol. Vill man inte ha kisskuddar i sin solstol kan man flytta ut i skogen. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-20 12:13:07 följande:
    Är du snygg?
    Ja Jag tycker det!  Är det ok då? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-20 12:16:16 följande:
    Absolut! Är man snygg kommer man undan lättare med många saker. Det gäller även för stor byst. 
    Jag tror inte att det är sant. Föreställ dig att du har ett riktigt saftigt juver och precis har placerat en blöt kudde i grannens trädgård. Plötsligt kommer grannen på dig och börjar jaga dig....Grannen i detta fallet har en liten fast byst och hinner ikapp dig vid staketet. I ditt panikartade försök att komma undan fastnar du med en fäskpatte mellan spjälorna och komme rinte loss.  På vilket sätt menar du att det skulle vara fördelaktigt? Ha i åtanke att många grannar är elaka massmördare. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-04-20 12:26:27 följande:
    Kan det där vara undantaget som bekräftar regeln? 

Hur definierar du en fläskpatte? 
    Jo det kan du ha rätt i.

alla pattar som någon gång fastnat i en trädgårdsgrind och förhindrat en flykt är fläskpattar. Inga andra.  
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-04-20 12:29:00 följande:
    Helt galet osexig ord.. *noterar i braskällsordslistan*
    Det är verkligen avtändande. Lite feedervarning faktiskt. mmm jag älskar dina fläskpattar. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-21 11:04:53 följande:
    Önska mig lycka till hos Farbror Plastikirurgi nu!
    WTF ska du göra? 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-04-21 11:32:31 följande:
    Fettsuga lite här o där...
    Men du är ju smal Fast jag har inte sett dig naken. Du snålar ju lite med den sortens bilder. 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2011-04-26 08:32:22 följande:
    Fan, jag är ju skitful idag! Varför ska vissa dagar vara sådana
    Jag har en misslyckad spraytan. 
Svar på tråden The return of the Lolilla