Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2011-06-13 19:34:23 följande:

Nej ingen verkar vara här haha

Nu är vi här. Jag saknar tvåan. 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 20:16:52 följande:
    Okeeej.... detta är internet och en plats för människor i verkliga livet. *förklarar* Inte en plats för trolleri. Men om du vill tro på det magiska så ska jag inte dömma.

Du dömmde mig och jag är krengt!!
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 20:20:41 följande:
    Lite hjälp?  

www.kbtgruppen.se/ 
    Det vore lustigt om jag travade in där och berättade att "midka har dömt mig. Jag måste lära mig att hantera hur jag tänker kring detta" och gick hem igen. 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 20:35:24 följande:
    Oups! Sorry! Visste inte att det var du som stod modell! Skäms  Jooooo.... den är ..... modern?  
    Ja här ute på landsbygden är den svinmodern. Ska jag permanenta dig? 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 20:45:03 följande:
    Åh! Vad snällt av dig! När kan du komma? Säg till i god tid för .... vi har mycket att göra (typ,...diska, tvätta..... pillamig i naveln...).
    Jag kommer när du minst anar det. Se dig om över axeln när du diskar! Är det bara för mig FL är seeegt? 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 21:06:53 följande:
    Nope, segt här med. Jag kommer aldrig mer våga diska!  Förvånad Från och med nu kommer detta bli min favorit bland favoriter på hemsidor.....

www.scandiprofit.se/ 
    Nej men vad ROLIGT! Nu kommer jag ju att leverera de bästa födelsedagspresenterna! Gammal sushi med choklad! 
  • Mariohn
    Midka skrev 2011-07-20 21:10:21 följande:
    För att inte tala om korven! Middagen är fixad för all framtid!  
    I en fin liten förpackning i form av en kartong. Bara föreställ dig gästernas lycka! 
Svar på tråden The return of the Lolilla