Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-03-18 10:33:38 följande:
    Sopa genast bort dem till hennes dörr och lämna en lapp med typ: du glömde dessa utanför min dörr, mina fimpar bor i en askkopp och vill inte ha några nya vänner. Vad har du gjort för taskigt mot din gay, candy?
    Haha, ni är så härligt kreativa. {#lang_emotions_tongue_out}

Nä men det var helt löjligt, min gay är ganska elak på det där typiska gaysättet (hoppas inte någon tjuvläsare tar illa upp men alla som har en bitchig gayvän VET vad jag menar) och han brukar hacka rätt mycket på en annan vän till oss som är för snäll för att käfta tillbaka som vi andra gör. Och så nämnde hon för mig att hon var lite ledsen över det, så jag tog upp det med honom och sa att han kanske skulle ta det lite lugnt med henne, vilket han i värsta drama queen-stilen tolkade som om att jag kallade honom mobbare, och nu har han tjurat och vägrat svara i telefon i snart en vecka... suck.
  • psychocandy

Haha, nu står hon härute IGEN och sopar frenetiskt på andra sidan gården. Jag blir rädd bara jag ser tanten. Får se hur det utvecklar sig, med lite tur kanske hon tänker ta upp högen.

Det riktigt sjuka är att varken hon eller vi andra inte måste städa gården, det sköter hyresvärdens killar. Jag tror att hon gör det enbart för att ge oss andra dåligt samvete.

• psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:46:21 följande:
    Mina säger att jag är en en fitta, falsk och utspeckulerad. *ville bara dela med mig*
    Ah men det låter rätt likt, "fitta" och "falsk" har jag också blivit kallad. Och att jag tror att jag är bättre än andra, vilket det ligger en viss sanning i men kom igen liksom... folk i allmänhet är inte så mycket att hänga i julgranen. {#lang_emotions_dreamer}
  • psychocandy
    M C skrev 2010-03-18 10:46:13 följande:
    Flickorna verkar vara stabilare, har inte sett några dramaqueens alls bland de lesbianer jag känner. Jag undviker hursomhelst bögar nuförtiden, orkar inte med dramat.
    Jag älskar the gays och de älskar oftast mig för min divapersonlighet. {#lang_emotions_dreamer} Men ja, det blir mycket drama emellanåt.
  • psychocandy
    Ökänd skrev 2010-03-18 10:50:05 följande:
    Min gubbe gjorde så med en sjukt stor hög hundskit utanför vår dörr, garvade så jag trodde jag skulle dö. "Plocka upp efter dig ditt jävla äckel".
    Hahaha. För ett tag sen var det någon/några som gjorde ett projekt där de gick ut på gatorna här och satte små svenska flaggor i alla hundbajshögar. Made my day. Jag skrattade varje gång jag såg en.
  • psychocandy
    Ord blind skrev 2010-03-18 10:55:12 följande:
    En annan gay"vän" fick jag nästa sätta polisen på. Men han blev portad från det enda bra utestället för homsar i byn i stället, vilket nog var värre straff! Drama, ja tack det vill jag lova! Men vissa är helt underbara!
    Oj. Så långt ska det nog inte behöva gå med min tjurskalliga drama queen, han brukar lugna sig efter ett tag.
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-03-18 10:55:49 följande:
    ta ditt svärd, din hjälm, ditt spjut och din sköld och ge dig ut i striden. man kommer att sjunga ditt lov i alla tider! Draken kom gående fran gardsplan , vred och fasansvärd, så att jungfrun och andra boende av räddhåga nästan dånade vid hans åsyn. Men Sankt Candy gjorde korstecknet för sig och red emot draken och stack honom genom halsen med sitt spjut.
    OMG, så vackert, finkultur i tråden! *gråter en skvätt* {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy

Våren är hemsk i början, fram kommer alla hundbajskorvar och man ser hur smutsiga ens fönster och ytterkläder egentligen är.

• psychocandy
    lokisse skrev 2010-03-18 11:09:09 följande:
    vilken bank tycker ni är trevligast och varför? vilken är otrevligast och varför?
    Jag gillar egentligen inte Swedbank som jag har, men har inte orkat byta. Har blivit snorkigt bemött där ett par gånger.
  • psychocandy

Gud vad sjukt, det gör inte ont i tanden längre men det gör jätteont där hon la bedövningssprutorna. {#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden The return of the Lolilla