The return of the Lolilla
Sleep tight.

Var det inte BamBam som blivit påsatt av Dirk Diggler? (tittar på Boogie Nights på 9:an).
Varför står kommunistgubben alltid utanför bolaget för att kränga tidningen "Proletären"?
Flyttar bolaget - ja...då flyttar gubben efter.
Allt är bajs. Bara bajs.
Felsms.
Till: Moster
Sms: Vet inte om kuken växt eller om jag bättrat på tekniken. Nu får jag till helikoptern riktigt bra. :)
Svar: Du får visa det i Juli på Mias bröllop. :)
Förklaring: Skulle skicka till en tjejkompis och absolut inte till min moster.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Mig (Från mamma)
Sms: Ska massera din kuk med en olja jag köpt i kväll. Tills du sprutar ut all sperma. :P
Svar: Ville inte få det här smset.
Förklaring: Mamma ringde och förklarade att det var något fel på hennes telefon att den skickade ut konstiga sms som inte hon skrivit. Ok svarade jag för att rädda situationen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Mamma
Sms: Jag fattar inte varför du inte gillar att suga kuk, det är ju kul att suga kuk. Speciellt när du gör det så skönt för killen att han sprutar i munnen på dig. Mums :)
Svar: Läste inte det där!
Förklaring: Skulle skicka till min väninna som haft fobi av att suga kuk. Ville bara få henne på andra tankar men tydligen så fick jag istället mamma på andra tankar :/
Till: Chefen
Sms: Vill att du slickar mig tills jag kommer i kväll sen ska jag rida dig tills du kommer långt uppe i mig.
Svar: Du bara lovar och lovar!!
Förklaring: Skulle skicka till min sambo och inte min chef. Men jag min klant skickade till honom ändå.
Sms: Haha jag vet, ljög om att jag skulle till Linnea igår men träffade Thomas som jag chattade med på internet du vet ;) Han är 26 och han slickade mig ;) jag gav honom en avsugning, säger ju att äldre killar är mycket bättre ;)
Svar: Jag kommer upp till ditt rum
Förklaring: Skulle egentligen skicka det till Marre men jag klicka såklart fel, trodde aldrig att ja skulle kunna göra ett sånt fel men det gjorde jag såklart ;) Min mamma blev arg.
Så.
Mähä.
Stor hit med bra budskap.
Är det så här ni dansar disco?
http://www.miloop.com/film_view.aspx?movie=7249
Lite felsms då.
Till: Mig
Sms: Jag vill gärna ta den i röven.. Saken är den att jag har ganska mycket hemorrojder. Kan du vara varsam?
Svar: Va?
Förklaring: Fick detta sms vid 11 tiden på en fredagskväll av en tjejklasskompis, till saken hör att jag också är tjej så det var absolut inte menat till mig. Haha
Till: Linda
Sms: Har nog varit med om den sämsta avsugningen i mina dar. Linda kom över och när hon sög kuken så kändes det som kackerlackor som bet mig, sämsta ever!
Svar: Oki!
Förklaring: Messet skulle till en kompis men hoppas hon lär sig något efter det :/
Till: Pappa
Sms: Har du runkat idag, eller saknar du någon som kan hjälpa dig att runka, imorgonkväll kanske?
Svar: Inget
Förklaring: Skulle skicka till min nya kille men råkade skicka till pappa. Som tur var så bodde jag hemma och pappa var också hemma så jag sprang till hans telefon och raderade innan han hann läsa :)
Till: Syster
Sms: Hej kärlek, kommer du hem och masserar mig sen?
Svar: Hej, ska jag massera dig? Varför?
Förklaring: Haha, mitt meddelande skulle skickas till min sambo men kom till min syster. Hon visste inte riktigt hur hon skulle ta det. Brukar inte kalla syster för kärlek :)
Sms: Är jag vidrig som hade sex med en 58-årig kärring? Haha, eller är jag grym?
Svar: Men usch, det kan du inte mena. Du gör som du vill i ditt liv men det där gillar jag inte.
Förklaring: Jädrans vad fel det där blev. Min morsa är liksom 56. Hon tckte säkert att det var vidrigt. Men själv tyckte jag att jag var grym och smset var menat till en polare.
Till: Fanny, dejtat ett tag
Sms: Jag var helt säker på att jag hade sex med Fanny igår men tydligen så hette hon Katarina och var tvilling med Fanny. Shit, hur fulla var vi??!!
Svar: Skämtar du?
Förklaring: När jag insåg att Fanny råkade få messet så ville jag bara begrava mig. Tack och hej till henne! :)
Till: Freddan
Sms: Jag hittade Freddans kallingar här som han glömt. Storlek Small, det är väl det minsta? Haha
Svar: Vad är det du antyder?
Förklaring: Han trodde väl att jag menade att hans kuk var liten... vilket jag också menade haha. Messet skulle till min väninna egentligen :)
Till: Gitarrläraren
Sms: Måste berätta en sak, blev påsatt av Ricky och hans kompis igår. Yes du hade rätt vi hade trekant hihi
Svar: Inget
Förklaring: Han fattade nog att jag skickat fel. Jag skämdes nästa gång vi sågs, usch fyfan vad pinsamt.
Sms: Jag och tjejen hade typ kiss-sex igår. Har du testat det? Helt galet ju!
Svar: Vad säger du? Nu ljuger du allt.
Förklaring: Meningen var att detta skulle skickas till en killpolare. Yes, jag ljög skrev jag tillbaka :)
Till: pappa
Sms: Mina föräldrar har gått nu. Så du kan komma hit, skynda Glöm inte ta med dig kondom hihi:)
Svar: Vi är på väg tillbaka nu för du ska med oss!
Förklaring: Mina föräldrar skulle åka till min moster så jag passade på att bjuda hem min kille men jag råka skicka till pappa som satt i bilden med min mamma. SKÄMMIGT !
Till: Manlig lärare
Sms: Vem i teletubbies hade du helst knullat?
Svar: Den som inte hade berättat det för någon efteråt.
Förklaring: Skulle skicka till en tjejkompis, men min lärare gav ändå ett bra svar.
Till: Hugo One night stand
Sms: Tja girlfriend. Nyss hemkommen ifrån hugo från igår. Han ville ses igen, jag sa ja men helt ärligt så luktade hans balle bajs så nej tack. Ska vi ses idag?
Svar: Jag bara skrev så för att vara snäll, vill inte se ditt feta arsle igen!
Förklaring: Ska man tro på det eller? Jag har typ skit litet arsle. Snacka om att ta åt sig. Jag hade precis messat honom därför blev det felskickat.
Sms: Fan, har du blivit tagen i rövhålet någongång? Bli aldrig det, det gör så jäkla ont! Puss babe
Svar: Jag lovar att glömma detta och aldrig fråga dig varför du skrev detta. Mvh Din chef
Förklaring: Messet skulle till väninnan, mest som skämt. Men det fattade ju inte chefen. Jag tog mig mod och gick och bad om ursäkt dagen efter.
Till: Dotterns fotbollstränare
Sms: Har tagit på mig den sexiga stringen nu och väntar på dig i sängen puss!
Svar: Du kan inte skicka sånt där till mig, tänk om Lena fick syn på detta och vad skulle Kenta säga om han visste?
Förklaring: Usch, det där var så fruktansvärt pinsamt att det aldrig händer igen. Han trodde jag menade allvar och det var ju absolut inte sant. Utan detta meddelande var menat till min man Kenta. Jag fick självfallet förklara detta för tränaren.
Till: Exet
Sms: Haha, imorse väckte mitt one night stand mig när han stod naken framför mig. För en sekund tänkte jag bara: Shit har jag kommit till kukhimlen eller, för vilken jäkla bamsekuk han hade. Jag gav honom mitt nummer och checkade av en extra gång att han fått rätt nummer:)
Svar: Jasså, har du varit på borta match. Nice, då fattar jag varför du dissade mig totat igår kväll.
Förklaring: Fick lite problem där. Mitt ex hade kvällen innan hört av sig som en tok och ville träffas. Jag ville inte utan hamnade istället hos denna kukgud. När jag skulle messa min väninna om detta så var jag lite för snabb så jag skickade till senast skickat, mitt ex. Så kan det gå när man går och tänker på annat :)
Till: Lillebror
Sms: Vill du att jag ska tvätta din kuk i kväll?
Svar: Nej.
Förklaring: Idioten svarade bara nej på detta felsms. det var ju såklart inte menat till honom.
Sms: Hej älskling! :)
Jag hoppas vi kan ha det lika skönt inatt som vi hade igår, tur att min familj tror att jag sover hos Samantha!!
Jag vill verkligen slicka dina bollar & runka din kuk, ska vi ha anal sex ikväll?!?!? :')
Svar: Hej, jag hoppas din mobil strular, annars är jag väldigt besviken på dig, tänk på vad du har gjort!..
Förklaring: jag skulle skicka till mig pojkvän som min famlj inte visste att jag hade, jag hade sovit hos honom i tre nätter medans hans föräldrar var borta, och mina föräldrar trodde jag var hon min kompis, *******, så jag fick en räääjel utskällning efter tre dagars härligt sex
Sms: Ta av honom byxorna och ge honom en ordentlig avsugning eller gör nånting helt oväntat haha
Svar: Va?
Förklaring: Skämdes så mycket när jag skickade fel till chefen att jag själv ringde upp och förklarade. Meddelandet skulle till en tjejkompis som skulle ville ha lite action i sitt förhållande.
Till: Syrran
Sms: Fan, alla mina polare får köra deras tjejer i tvåan, du är den ända som inte vill!
Svar: Alltså, ska du skicka sånt där så får du allt ta och skicka rätt också!
Förklaring: Messet skulle till min tjej och inte till syrran. Förstår henne att hon inte ville läsa det där.
Sms: Nu är jag redo för min dejt ikväll, rakat fittan och allt hihi
Svar: Kanske skulle prata du jag och mamma om vad man gör på en dejt och vad man inte gör på en dejt /Pappa
Förklaring: Shit. Inte meningen att pappa skulle få et där, blev lite jobbigt. Det var menat till en tjejkompis, mest på skoj :)
Sms: Drömde om dej i natt och dina STORA meloner :) och hur mysigt vi hade i sängen :D men sen vakna ja ur en härlig dröm med stånd
Svar: Men lilla Wille gubben hoppas inte sms va till mej kram Mamma
Förklaring: Skulle skicka till en tjej ja är på g me men råka skicka till min mamma i ställe :S och hon bad mej komma ner och prata .....
Till: Den snygga gympaläraren
Sms: Drömde om dig inatt igen den här gången vildare än någonsin, när du kommer hit blir de doggystyle babe ;)
Svar: Visst minns jag att jag sa åt dig att träna hemma men... det var väl kanske inte det här jag hade tänkt mig..
Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän men det råkade visst bli lite fel.. Snacka om att det blev pinsamt nästa dag
Sms: Är så jävla kåt nu skulle villka slicka av din bullfitta om och om igen!! ;)
Svar: Men Calle vad är det för jävla skit du skickar antar att det är till din tjej! Du har nämligen skickat det till din mamma!!
Förklaring: Var till flickvännen !!! Men kom till mamma istället ! Var så jävla pinsamt!!!!
Till: Brorsan
Sms: Såg dig inatt när du sov, så jäkla het du var asså! Vet inte om du märkte men avsugningen tog mig till en helt annan nivå! Mjaaauu på dig Sexy!
Svar: Driver du med Mig?! Fan vad äcklig du är!
Förklaring: Skulle skicka till pojkvännen men hamnade hos brorsan... Så pinsamt, fick skämmas ett bra tag!
Så...adieu.
Socialfascist.