Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-05 17:57:50 följande:
    Vill ni det? För jag byter gärna
    Ja självklart, den är stor och växer hela tiden men det finns alltid rum för en och annan skåning också
    lokisse skrev 2010-03-05 18:03:20 följande:
    vad pratar du om nu?? ska du äta pankisen?
    Det är din mage som växer, inte min
    lokisse skrev 2010-03-05 18:09:25 följande:
    kan du inte sympati växa med??
    You're on your own, sister!

Jag tycker fan man ska få knulla högljutt kl 22.

Kan förstå om nån blir störd om man knullar högljutt kl 2 varje natt, men nu var det ju inte det det var fråga om i den där tråden.

Jag sklulle bli så jävla förbannad om nån granne kom och gnällde på att jag låter för mycket när jag har sex.

lokisse skrev 2010-03-05 18:19:14 följande:
    tycker inte man behöver ha högljudt sex om det är sa att grannarna störs av det. men jag tycker att det är ganska me´sigt att bli störd av
    Då tycker jag det är värre när man hör gälla barnskrikkontinuerligt  mellan 7 och 20 varje dag, än kanske en halvtimmes stönande på kvällen.
    M C skrev 2010-03-05 18:21:46 följande:
    Säg inte sådär, vi kommer invadera sin släkt om du bjuder ut dem. Jag är sån som bara hakar på och är jättetrevlig så jag får vara med i framtiden med.
    Du skulle passa bra in i vår släkt

Glada, öppna rediga personer med stora hjärtan och stor aptit för vin
    lokisse skrev 2010-03-05 18:24:27 följande:
    skönt att det är nagon som sympatiserar med mig! maken kjör just pa vegitarisk diet och gar ner i vikt den jäveln...
    Tycker du ska sabotera den och strö proteinpulver i hans mat
    lokisse skrev 2010-03-05 18:27:46 följande:
    klart det är det! det tycker jag med!! även om det är min egan balg som ylar och inte grannens. (för den skulle behöva yla gärnet för att höras in till oss)
    Att bo i eget hus är så sjukt härligt. Jag skulle nog aldrig klara av betongförort. Antingen en fin lägenhet mitt i stan eller så villa i lugnt område ska det vara.
    M C skrev 2010-03-05 18:33:21 följande:
    Har testat alla och villa är den enda jag står ut med. Mitt i stan innebär fulla tonåringar mitt i bästa sömnen.
    Jag är uppvuxen i villa och det ska mina barn också få göra har jag bestämt
    2timearound skrev 2010-03-05 18:46:46 följande:
    Guud. Jag tycker att det är jätteskönt att kunna knulla högt. När man är inne i det har jag fan ingen kontroll. Sist dräglade jag, jag var medveten om det, men var inte stark nog att göra något åt det. Som tur vara var jag vänd åt andra hållet. Hence kan vi endast knulla när vi lejt bort barnen.
    Hear hear, där har vi nåt gemensamt iallafall
Svar på tråden The return of the Lolilla