Inlägg från: Sven Justus |Visa alla inlägg
  • Sven Justus

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-13 16:35:53 följande:
    Tror inte alla killar detta om sig själva?
    Kanske. Men jag har fog för mitt påstående.
  • Sven Justus

Ngn som har ngt bra alternativ till "sov nu för helvete unge..jag accepterar inte att du vaknar en gång i kvarten och gnäller  hela natten igenom igen! (sagt klockan 04.54 i morse)"? Ngt som har samma innebörd med verkligen fungerar?

• Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-14 09:43:09 följande:
    "somnar du inte inom 5 minuter sliter jag huvudet av din nalle"?  Annars kan du alltid se över vad du matar V med och om det går att ändra på det innan läggning. Det funkade för oss
    Han sänker en dryg två välling..samma som varje kväll. Och han packas ner i sin säng mellan 19.30-19.35 varje kväll. Som alltid.  Problemen ligger i att han har på tok för mycket snor i näsan och tycker att livet är fan så mycket roligare i vaket tillsånd än sovande tillstånd. Varje gång han vaknar fyrar han av världens fetaste leeden.
  • Sven Justus
    Mariohn skrev 2010-09-14 09:48:40 följande:
    Jaså en sån...Jag har samma problem. Min V vaknar inte och skriker och gapar och har ont. Han vaknar helt enkelt för att det är skoj att vara vaken. Skitglad är han och vill leka. Lagom mysigt. Kan ni inte testa lägga honom senare? V lägger sig punktligt 23.00 och sover till 9-10. Lägger vi honom tidigare vaknar han mitt i natten och tror att han har sovit middag. 
    2300? nänä...det skulle inte funka. Han är dyngtrött klockan 1900 redan. Fan, inte ens jag själv är vaken till 2300 längre. Dessutom vill jag inte behöva underhålla Ville ända till jag själv lägger mig.

Nä, jag ska tala lite allvar med honom så ska det nog bli bättre.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-14 11:57:20 följande:
    Hitills gillar vi mordgåtan bäst. Det blir nog det och middag.

Sen sova på hotell. Tror jag.
    Hyr in mig för en helg.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-14 12:08:08 följande:
    Vad planerar du för underhållning?
    Efter önskemål. Fast bäst lämpar jag mig som kock och mingelsällskap.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-15 17:17:43 följande:
    Jag får nog vänta lite, tills kidsen ligger och snusar. Men sen!
    Jag förväntar mig att se dig på tv4-nyheterna...i form av skräckslaget vittne som har absolut noll koll.
  • Sven Justus
    2timearound skrev 2010-09-16 08:58:59 följande:
    Hej! *saknat* Lämna mig inte med dårarna så här länge igen..........

Vet ej. Jag bor VERKLIGEN inte i Huddinge, så jag har ingen aning.  
    Det trodde jag.

Jag ska försöka vara mer närvarande, men den förbannade telefonen ringer konstant med kunder som behöver offerter på allt möjligt skit.
Svar på tråden The return of the Lolilla