Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-10-01 20:04:53 följande:
    Haha, jag vet redan vilken reaktion det kommer bli, tittade just på flodhästar på animal planet, hon log inte...
    Måtte din penis förtvina och trilla av som en skrumpen bebinavel
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Der Ficker skrev 2010-10-01 20:03:03 följande:
    Hej fina töser! Hjärta
    Hej! Jag längtar efter dig, när jag ser Idol
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-10-01 20:15:42 följande:
    Usch, läskigt. Var det månne nått hundgodisliknande ni roffat åt er där på fabriken...
    Det kan förklara att jag dreglar...

Mmm, det var läbbigt, det handlar ju lite om mina fördomar om folk som bor på skrotupplag, de har ingen koll på sina hundar och använder dem som vakthundar, typ. Vilket väl gjorde att jag kanske förväntade mig att hunden skulle vara aggressiv, men det var han ju inte, bara nyfiken. Å andra sidan kan ju en sån reaktion som E hade, stressa vilken hund som helst, liksom.
  • Jazza
    Der Ficker skrev 2010-10-01 20:20:12 följande:
    Och jag längtar efter dig när jag ser på jerry Springer Hjärta
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-10-01 20:21:15 följande:
    Jag tycker det är helt berättigat att vara rädd och försiktig, speciellt för barnens skull. Själv har jag blivit biten två gången pga okunniga ägare. En av gångerna var situationen ganska lik den du beskriver faktiskt. Fast jag hade inte fickorna fulla med hundgodis då iof.

Nej, du luktade väl bara köttkorv mellan benen?

Jag har också blivit biten två ggr, men som barn, för att jag var precis tvärtemot min dotter. Jag föredrar ju att hon är försiktig, men det är helt absurt, så rädd hon blir.... Mfern var lika chickig när han var liten, när de åkte i bilen en gång, så satt han och skrek att någon följde efter dem och höll på att köra på dem. det hjälpte inte att hans mamma förklarade att de var på husvagnssemester. så sött, va

• Jazza
    Semper Idem skrev 2010-10-01 20:30:24 följande:
    Haha, ja det var sött.

Som den här komikern som kör det där skämtet "ibland får jag en obehaglig känsla av att jag följer efter någon"
    Hahahaha, asbra!
  • Jazza

Nä, nu skall jag hånglas och umgås Later, skanks!

• Jazza

God morgon. Jag väcktes av att E hade kissat i sängen 06,45 S har varit vaken till och från, hela natten, vad fan är det FRÅGAN om?

och VAR är Nicket?

• Jazza

Någon som såg på Skavlan igår? Kikki raggade stenhårt, ju... Hhaa

• Jazza
    2timearound skrev 2010-10-02 08:17:57 följande:
    hej! nej jag såg inte
    Fan, det var asroligt. Det var en jäkligt udda matematiker, där, han var skithäftig, och hon, bara: Ja, du kanske kan visa mig lite matte sen? I dubbelsängen.... OMG.
Svar på tråden The return of the Lolilla