Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-14 10:36:39 följande:
    Ja, jag har nog insett det. Så länge det finns kids som växer upp med tvivelaktiga föräldrar så kommer idiotin att finnas kvar :)
    Så sant så. Tyvärr krävs det inte så stor intelligens för att skaffa kids = idiotin fortlever.

Finns inte så mycket att säga när det kommer till detta. Jag som icke förälder ska kanske inte uttala mig heller.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-14 10:50:32 följande:
    Klart du ska. Tyvärr verkar det finnas en del som anser att så länge man själv inte har barn så ska man heller inte uttala sig om barn och barnuppfostran. Trams!
    Händer att man får höra: "du har inte barn så du vet inte hur det är!"
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-10-14 11:19:46 följande:

Arbetar 2:an? Dra på trissor.

Pancacan: Uttala dig hur jävla mycket du vill, och be för all del dårarna som anser att de har monopol på att uttala sig att hålla klaffen & lyssna.

Eras: ibland är du så klok så jag blir förvånad!
  • SimplyTheBest
    Jolly Bob skrev 2010-10-14 11:25:12 följande:
    Hmpf...vad är det att "förvånas" över?
    Är väl snarare så att jag förvånas över hur pass klok du är..med tanke på att du är man
  • SimplyTheBest

Nu lunch!

Ska äta paj

• SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-10-14 12:06:15 följande:
    Ha inga fördomar om mig.

Jag kände mig tvungen att berätta det eftersom du tycker att jag har konstiga matvanor.
    Jag visste inte detta.

Har inget sunt förhållningssätt till mat jag. Ser det som ett nödvändigt ont eller som ett "straff".
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-10-14 12:59:56 följande:
    Alltså, bara så att det inte är oklart, jag älskar verkligen mat. God mat, ibland onyttig mat, annorlunda mat, ja den mesta typen av mat faktiskt.
    Ok

Men jag är inte normal. Vet inte om jag kan säga att jag älskar mat *tänker*
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-10-14 13:06:04 följande:
    Nej. Du är ju skåning. What to expect liksom?
    Fan. Det var öppet mål på den ju
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-14 13:01:20 följande:
    Den typen av inställning kan jag nästan bli förbannad, men det handlar nog mer om jag verligen inte kan förstå hur man inte kan se mat och tillagning av den som en av livets stora höjdpunkter. :)
    Folk får bli hur förbannade de vill. Jag är skadad i detta tänket. Ser ingen anledning att "öppna" mig här angående detta - kan bara säga att det finns en bakomliggande orsak till min inställning till mat.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-10-14 13:31:45 följande:
    Vafan? Nu har ju jag delat, spill the beans.
    Förlåt

Skrev innan att jag använder mat som straff - det är så jag funkar. Kan äta för det är gott men när jag mår dåligt får mat en annan funktion.

Vill inte skriva om det eg då jag inte är fullt på det klara inombords hur jag funkar på denna biten.
Svar på tråden The return of the Lolilla