• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-10 08:45:15 följande:
    Nejdå, det är inte så farligt. På en tiogradig gnällskala där Ordis och Nicket hamnat på en åtta så låg jag på en tvåa. OK att förlossningarna gör ont, men det är övergående och man glömmer det. Nu 4 resp 5,5 år senare har jag bara orden kvar. Inga känslor kring smärtan, bara ord som beskriver hur hur det var.Det som står ut för mig är hur jobbigt det var att fötterna svällde eftersom nerven i foten hamnade lite på sniskan då och ff gör ont när jag samlar vatten (pga mens eller väder) Men hallå, en fotnerv? OJ så jobbigt.För det mesta var det fantastiskt att vara gravid. Bäbisens rörelser, bröstens storlek, gubbens ojjande, tydliga känslor kring vad man ville äta, känslan av att det var OK med stor mage.
    *skrattar så jag gråter*

Gnällskala, jo jag tackar jag! Ger mig själv en 9 eller 10.
    Condemnant qui non intelligent
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-10 13:28:12 följande:
    Ja, ibland är det nästan som hiroshima all over again.
    *asg*

Jag har inte fått mms annat än från jazzan. Så nu vill jag ha, tack!
    SimplyTheBest skrev 2010-03-10 13:18:00 följande:
    Ok....nu ska jag säga något som ni inte vet, men då jag känner en oro i kroppen måste jag säga något. Det händer att jag drabbas av föraningar. Kan aldrig säga om vad eller vem. Då jag idag känner en stark oro i kroppen vill jag bara be er om en sak...oavsett vad ni ska göra idag...ta det lugnt. Snälla. Just denna delen av mig brukar jag inte flasha. Nu väljer jag att kort bara nämna det här för er, resten får tas i ett helt annat forum. Krävs förklaringar & fullt ut kommer jag inte kunna förklara för er. Bara snälla...ta det lugnt idag.
    Ska köra försiktigt. Lovar!
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-10 13:34:57 följande:
    Mentalt kalhygge.Det kom som nytt epitet på den fenomenalt obegåvade trådens ts om att mörda abortörer.Jag tycker det var passande och tänker samtidigt lägga det till min reserv av bra formuleringar.
    att mörda mördande är jobbigt. (även om jag inte anser att abort är mord nagonsrtans jag haller med tygtiger) vem mördar sen dom mördarna som mördade mördarna??
    Difficile est saturam non scribere
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-03-10 13:37:36 följande:
    har du träffat tyska gräns polisen nan gang ...jag och ett gäng polers var i prag när jag var 18 och akte buss dit över tyska gränsen när bundesgränschutz stormar in med hundar och maskingevär och beordar alla att lämna bussen omedelbart pa tyska 8som jag inte förstod ett jota av pa den tiden) det är inte alls langt i fran att man blir lite ledsen i ögat och kissig i brallan fast man är tuff 18 aring da.
    OMG. Det är så jag känner lite kiss själv faktiskt.....
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-10 13:38:26 följande:
    *skrattar så jag gråter* Gnällskala, jo jag tackar jag! Ger mig själv en 9 eller 10.
    Tss, du måste väga in verklig smärta med hur högt man gnäller. Du gnäller lite om man tänker efter hur ont det gör.
    Ska vi titta in i gravidforumet för att hitta några 9or och 10or? Jag vågar inte, man blir så trött där.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-10 13:38:05 följande:
    Ok ge mig era finaste pojknamn!
    Pentti
    Olars
    Styrbjörn
    Per-Arne
    Sigvard

Jag antar att du tar något av dem, eller ska jag fortsätta?
  • Användarnamn är för mesar
    2timearound skrev 2010-03-10 13:38:44 följande:
    Ska köra försiktigt. Lovar!
    Du fick ju av mig också men du bara gnällde på det
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-10 13:37:36 följande:
    har du träffat tyska gräns polisen nan gang ...jag och ett gäng polers var i prag när jag var 18 och akte buss dit över tyska gränsen när bundesgränschutz stormar in med hundar och maskingevär och beordar alla att lämna bussen omedelbart pa tyska 8som jag inte förstod ett jota av pa den tiden) det är inte alls langt i fran att man blir lite ledsen i ögat och kissig i brallan fast man är tuff 18 aring da.
    *fniss*
    Nej, men jag lovar att min 25åriga bakdel blev skräckslagen över att turkarna patrullerade stranden (vi låg och solade på) med K-pistar.
  • lokisse
    det finns tyvär inga fina pojknamn.
    men jag gillar hanno i allafall lite och om minimopsen blir en han blir det nog en tammo...annars gillar jag oskar och rasmus
    Difficile est saturam non scribere
  • Användarnamn är för mesar
    Finns inga.
Svar på tråden The return of the Lolilla