The return of the Lolilla

Ska väl för ordningens skull göra det i GB också.
Här ska faenimig skiljas istället.
Jag kan bli drängfull - du kan fokusera på att vara pinsam.
Kram på dig vännen.
Nu ska jag våldsrunka. Go'natt.
Morron.
Sms-skörden:
Till: Ett gammalt ex
Sms: Du vet väl att idag är det dags för ultraljudet för våran lilla bebis, ses vi utanför?
Svar: VAD SA DU NU?
Förklaring: Haha, gud så roligt det blev. Helt sjukt att han trodde att jag skickat rätt. Detta var en kille jag dejtade för ca 3 år sedan. Killar har verkligen ingen koll på hur länge en bebis ligger i magen :) Stackars kille. Mitt meddelande skulle såklart till min sambo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Pappa
Sms: Undra hur det skulle kännas att köra upp en plattång?
Svar: Ja du får väl testa men den bör dock inte vara varm.
Förklaring: Jag skulle skicka till min pojkvän när vi höll på och pratade om att köra upp saker i rumpan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till: Kvinnliga chefen
Sms: Fan va jag vill bomba Karin i prutten!
Svar: Vad ville du göra sa du???
Förklaring: Skulle skicka detta mess till en arbetskollega men skickade lite fel. Hur vet jag inte. Fick ju gå in och förklara mig senare.
Till: Brorsan
Sms: Mms: Bild på när jag solar topless på Rhodos. Text: nu är jag hemma baby. Saknat dem här?
Svar: Nej. Jag ville inte se den här bilden. Jag kommer inte kunna se dig på samma sett som förr.
Förklaring: Jag tänkte skicka en sexig bild till min pojkvän men jag klantade mig och skickade till min bror som hellre valt att vara blind än sett den där bilden.
Till: Min killes bästa kompis
Sms: Jag och Jonte filmade igår när han slickade mig. Helt galet ju, skulle vilja se det idag hihi
Svar: Haha nice får jag också se eller?
Förklaring: Så jävla typiskt av mig att skicka fel. Snacka om fail! Den idioten ska inte få veta vad jag och min kille pysslar med!!! Smset skulle till en av mina tjejkompisar.
Till: Systerson
Sms: Är kåt och våt, fittan bara plaskar. Redo för dig och din kuk nu älskling!
Svar: Omg!
Förklaring: Fy vad hemskt det där var. Jag skulle meddela min man om mina luster denna kväll och då skickar jag fel och inte till vem som helst utan till min systerson som bara är 16 år. Bad om ursäkt till syrran flera gånger :/
Gå med Gud.
Har noterat dina icke-arbets- och icke-knulltider.
Det är bra med schema i skolan.