-
Ärligt talat blev jag så arg när hon sa att min dotter inte skulle komma imorgon att jag gick....lokisse skrev 2010-03-29 16:24:37 följande:det later skumt. fragade du?folk tycks ha en san panik för maginfluensa att det bara skriker om det. jag fatar att man har det pa sjukhus och sa men dagis... det hör till! (inge roligt vist men det är aldeles för mycke panik tycker jag) -
Till saken hör att hon drack massa apelsinjuice till frukost igår, kan man bli risig i kistan av det?
-
Hysterisk? Som katten säger, de kanske är hysteriskt livrädda för maginfluensa? Jag har ingen aning faktiskt. Konstigt det där. Det vet väl var och varje människa att färgen har samband med näringsintag och vad för slags mat man har ätit.Vik hädan skrev 2010-03-29 16:39:07 följande:Vad är det för störd dagispersonbal som analyserar färgen på ungarnas skit? -
Vad har jag missat?2timearound skrev 2010-03-29 16:48:07 följande:Undrar om den där kärringen från igår kommer att anmäla mig till soc? -
Ingen mer apelsinjuice på pyret, hon har stora sår i rumpan stackarnM C skrev 2010-03-29 17:13:25 följande:Jag blir as-risig i kistan av apelsinjuice, kan öht inte dricka skiten.
-
Hon var så lycklig igår när hon klunkade i sig.M C skrev 2010-03-29 18:44:13 följande:Stackars unge!
Nu ska hon få ett bad med olja.
-
Snark.
Imorgon ska inte kissekatten lyckas lura mig att klicka på några länkar som leder till en av de få personerna jag ogillar på FL....
Sov gott allesammans ni som inte redan har dragit ner rullgardinen (här var inte mycket till liv idag).
kram!
-
För övrigt är jag avis på alla gravida som kan bära klänning utan att se ut som en flodhäst! Själv har jag gått upp, nej just det, jag vägrar ställa mig på vågen....
-
God morgon! Hoppas alla får en strålande dag!
Här skiner solen!
Kissen, ha det så trevligt!
Nu ska jag gå och skita. Eller rättare sagt gå till toa och sätta mig oc h skita!
hare
-
Visst får barn finnas och visst har barnfamiljer samma rättigheter som alla andra. Men jag anser ändå att man bör ta hänsyn om man till exempel har en skrikig unge så lämnar man restaurangen. Jag har lämnat restaurangen flertalet gånger för att min dotter är "bråkig" eller skriker för att hon har tröttnat på att vara där. Men vissa barnfamiljer tror att deras barn är så söta och charmiga att folk inte bryr sig om de springer omkring som vildar eller för väsen av ett eller annat slag. Jag vill ha lugn och ro, vare sig min dotter är med eller inte. Till exempel är det väldig tråkigt att man inte kan ta en fika på naturhistoriska museet efter man har tittat runt för den är fullkommligt belägrad av 7 barnfamiljer där inte en endaste har koll på sina barn. Toaletterna en timme efter öppningstid ser värre ut än vad en nattklubbstoalett gör vid stängning.....
Det är min åsikt....