Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-03-30 09:10:25 följande:
    Ja, det är gott. Väntar du besök? Alltså nån som inte stoppar dicken i dig alltså? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

Ska inte dicken också få lime paj? Han kanske inte vill ha cream pie VARJE gång.
  • Blygdläppen

Jag kanske kommer på ditt kalas trots allt, vad önskar du dig i födelsedagspresent? En påskhare?

• Blygdläppen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:11:13 följande:
    Jaha, det börjar likna vår!
    Nej.
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:13:41 följande:
    Jorå, det är plusgrader och sol. Var nu inte negativ!!
    Vad fan gör plusgrader och sol om man ändå har 30cm snö kvar
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2011-03-30 09:15:08 följande:
    Om du kommer utklädd till en, ja. 

Jaz, Thomas vill att vi tar det lugnt med knarket i Amsterdam. Allt annat har jag fått ok på.
    Är det maskerad eller vill du bara att jag ska komma dit ensam utklädd så alla får hånskratta åt mig?
  • Blygdläppen

Finns inget att göra i Amsterdam förutom knarka och äta hallonbakelser. När ska ni dit?

• Blygdläppen

Det enda jag ville göra när jag var i Amsterdam senast var att besöka Anne Franks museum, men min elake reskompis lurade mig att det var stängt:så vi fick sitta på coffe shops och pubar hela resan (ösregnade varje dag)

• Blygdläppen

Plus att vi gick och kollade på hororna i red light district såklart.

• Blygdläppen
    2timearound skrev 2011-03-30 09:20:11 följande:
    Nej, det kommer bara vara du. Men det är mest för att du inte ska få vara snyggast på festen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:16:29 följande:
    Det finns saker i Amsterdam som inte räknas som knark om man är i Amsterdam. sånt skall vi ha, allt annat låter vi bli! (Drug-wise, that is)
     Jag gör som du säger.
    Jag kommer ändå vara fetast
Svar på tråden The return of the Lolilla