• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C

Kära hjärtanes, hur mycket porr får en TV-serie innehålla? Tittar på True Blood - den har mer porr i varje enskilt avsnitt än alla andra vampyrfilmer och serier tillsammans!

Är inte så lite horny på Sam, jag älskar den där skryffsiga gråa looken!
    *mmm*
    Sen signaturen - är störtförälskad i den!

">

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • lokisse
    M C skrev 2010-03-12 10:08:34 följande:
    Min åsikt om mode är att de som slaviskt förljer modet inte har någon självrespekt och självkännedom.Allt som finns i affärerna passar inte på alla.People's exibit A: low cut jeans. Har man minsta övervikt sitter de som ett korvskinn under fläsket. Har man dessutom en kort tröja till så är slutsatsen att man inte ens äger en spegel.People's exibit B: jeans som sitter åt längst ner bara och pumps. INGEN ser bra ut i det.People's exibit C: Tröjor som sitter i ett knurvel under brösten. Empireskurning och rynkor. Kan inte, får inte, ska INTE bäras av folk med minsta tendens till mage. Undantaget gravida, det FÖRSTÄRKER den vackra formen på en gravid mage. Hence: även lönnfeta magar. (Icke att förväxlas med empire och slätt under brösten - skitsnyggt på tjockisar.)
    det trakiga med empir är att dom sitter pa halva tutisarns...
    Difficile est saturam non scribere
  • Användarnamn är för mesar
    M C skrev 2010-03-12 10:09:12 följande:
    Ja, typ tio år äldre. Du ser ut som en barnrumpa och hon ser ut som jag.
    Alltså tack {#lang_emotions_heart}
    Jag är en sucker för bekräftelse och känner mig uppriktigt mycket gladare idag efter vad ni sagt angående hand nya
  • M C

Kolla gullet:

• M C
    Jazza skrev 2010-03-12 10:15:36 följande:
    *stannar kvar i träningskläderna, dårå*
    *urk*
  • Jazza
    M C skrev 2010-03-12 10:17:32 följande:
    Kära hjärtanes, hur mycket porr får en TV-serie innehålla? Tittar på True Blood - den har mer porr i varje enskilt avsnitt än alla andra vampyrfilmer och serier tillsammans!Är inte så lite horny på Sam, jag älskar den där skryffsiga gråa looken!*mmm*Sen signaturen - är störtförälskad i den!
    ">

" target="_blank">

Typ en av världens bästa låtar....

Apropå låtar, så har Mfern glatt godkänt mitt förslag om "Baby I love you" med Ramones i kyrkan JÄJ
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-03-12 10:08:34 följande:
    Min åsikt om mode är att de som slaviskt förljer modet inte har någon självrespekt och självkännedom.Allt som finns i affärerna passar inte på alla.People's exibit A: low cut jeans. Har man minsta övervikt sitter de som ett korvskinn under fläsket. Har man dessutom en kort tröja till så är slutsatsen att man inte ens äger en spegel.People's exibit B: jeans som sitter åt längst ner bara och pumps. INGEN ser bra ut i det.People's exibit C: Tröjor som sitter i ett knurvel under brösten. Empireskurning och rynkor. Kan inte, får inte, ska INTE bäras av folk med minsta tendens till mage. Undantaget gravida, det FÖRSTÄRKER den vackra formen på en gravid mage. Hence: även lönnfeta magar. (Icke att förväxlas med empire och slätt under brösten - skitsnyggt på tjockisar.)
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-12 10:19:39 följande:
    Alltså tack Jag är en sucker för bekräftelse och känner mig uppriktigt mycket gladare idag efter vad ni sagt angående hand nya
    Svarade inte igår. Gör det nu & här. Hon är ful. Du är snygg. Så.

Med andra ord: sicken looooooooooser han är.
    Cogito, ergo sum
  • lokisse

tycker du ska gjöra som kloka flickor gjör ta det tyskt!!

Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden The return of the Lolilla