Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2011-03-30 09:30:53 följande:
    Du har ju för fan precis kommit hem från världens resa, ska du vara så missunnsam?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

Haha NEJ jag är verkligen inte missunnsam (dock avundsjuk), jag är glad för er och tror ni får fantastiskt kul. Finns inget skönare än att kunna strosa runt i en ny stad och ta in allt nytt samtidigt som man njuter av god mat och vin och bara kan ta det lugnt!

Jag skulle så himla gärna åka till Istanbul just nu!

• Blygdläppen

Hur hade du det i Indien Kuken? Blev du magsjuk?

• Blygdläppen

Eras svarar mig heller aldrig när jag skriver till honom på MSN. 

• Blygdläppen

Fan vad jag har saknat er, kom jag på nu 

• Blygdläppen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:39:01 följande:
    Jag har saknat dig! (de andra har mest tyckt att det varit skönt.... men de är elaka)
    Ät gul snö, har du tur är det öl!

Äre sant? Vilka häxor!

Tur att man kan lita på dig iallafall

• Blygdläppen

Fråga: Varför äter folk så sällan rostbiff? Det är inte mycket dyrare än t.ex. köttfärs, och det är definitivt inte svårt att tillreda. Ändå verkar folk föredra korv, kassler och köttfärs.

Jag tror jag ska göra rostbiff med smörstekt sparris idag.

• Blygdläppen
    Mariohn skrev 2011-03-30 09:42:11 följande:
    Hej fina mjölkerskor
    Maran
  • Blygdläppen
    Jazza skrev 2011-03-30 09:44:04 följande:
    Det är väldigt gott.... jag gjorde för ett tag sen, rostbiffscarpaccio, med en vinaigrette och pinenötter, ruccola och mozarella.... asgött
    Aaaah det där lät ljuvligt!! Ska köpa ruccola också!
  • Blygdläppen

Om ni kommer till mig ska ni få någon rostbiff och ruccola inspirerad förrätt, lime pie till efterrätt och sen kanske gås i ngn form till huvudrätt.

• Blygdläppen
    2timearound skrev 2011-03-30 09:46:40 följande:
    Vilken festmiddag du ska ha ikväll då. Nåt speciellt?
    Nej, men jag är en vardagslyx förespråkare! Livet blir så mycket roligare när man köper tulpaner och äter gott! 
Svar på tråden The return of the Lolilla