Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-10-21 20:55:07 följande:
    Bada, låter det som. Fan, vad skönt, det kom SLAAAASK från himlen när jag körde hem, var svinkallt och jag är nu kall. Orkar inte duscha och ungarna vaknar nog om jag tappar upp ett bad *sjukt ovärt* Men jag gossar under min gossiga gossefilt
    Låter mysigt Ja, inte slasket då.
    Om det inte passar - fuck off.
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-10-21 20:56:05 följande:
    Apropå böcker: Ni har läst Hypnotisören och Paganinikontraktet, hoppas jag? Annars släpper ni allt ni har för händer och rusar ut för att köpa den förstnämnda.
    Har jag tur har kollegan med sig den första imorrn
  • SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-10-21 20:54:48 följande:
    Ja, alles gut. Huvet upp , fötterna ner
    Det var väl för väl.

Naj, nu försvinner jag. Ha det gott allesammans
  • SimplyTheBest

Knäckte en av byglarna igår kväll på bh:n. Har två likadana & för att inte glömma att ta på mig den hela idag tog jag fram den andra igår - har på mig den söndriga.

• SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-22 10:29:09 följande:
    Innebär det att du inte har symmetri på brösten då?
    Var tvungen att köra en koll

Helt lugnt, ser lika bra ut som vanligt. Har turen att jag bröt bygeln rakt av - lika bra som ett perfekt benbrott som läker ihop av sig själv.
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-22 10:33:28 följande:
    En lättnadens suck. Du kan inte gå runt med osymmetrisk byst, eftersom det vore alldeles för iögonfallande ;)
    Sannerligen ett i-landsproblem

Har en fundering som jag måste ta med dig: har du kvinnliga medarbetare?
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-22 10:58:37 följande:
    Visst har jag det. Tre av mina anställda är kvinnliga, samt en inhyrd kvinna. Det sista är upplagt för att skämta om.
    Min nästa fråga är: kommer du på dig själv med att ibland slå ett öga på dem i brösthöjd?

Jag menar inget illa Freddan. Vill bara veta
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-10-22 10:59:00 följande:
    *fnisset blir ett asgarv*
    Visst var det åt i-landsproblemet du skrattade gott?
  • SimplyTheBest
    Sven Justus skrev 2010-10-22 11:08:21 följande:
    Det där är en stor fråga för dig har jag förstått. Självklart hamnar min blick i brösthöjd på dem ibland. Precis som den hamnar i höjd med alla andra kroppsdelar på dem då och då. Detta sker oavsett kön på den anställde.
    Äsch, inte så stor egentligen. Se Marans svar ovan - håller med henne ganska mycket. Det jag hänger upp mig på är när män kan tycka att det är ok att plumpt fälla kommentarer om brösten.

Men jag är ju fullt medveten om att brösten syns, har jag en vanlige enkel top på mig så framhävs brösten. Det är liksom oundvikligt. Och jag är absolut inte ultrafeminist (känner man mig vet man att det inte går att klassa mig i det facket), är inte den som ger män en örfil för att de ger uppskattande blickar, inte ens om de gör något mer "handgripligt".

Vissa dagar pms:ar jag mer än normalt & då kan jag bli irriterad över bröstfixering Det är bara för att jag ibland tröttnar på att män glor i urringningen istället för tar ögonkontakt.

Så Freddan, det är helt ok att du kollar in brösten på kvinnsen Jag kollar jeansbaken på män...samt händer, ögon, armar.
  • SimplyTheBest
    Mariohn skrev 2010-10-22 11:08:20 följande:
    Sådant tycker jag är skitkul. Om en karl råkar snegla på mina tuttar gillar jag det och tar det som en komplimang. folk verkar bli irriterade av sådant
    Se mitt svar nedan

Jag är en kärring ibland. Så enkelt är det.
Svar på tråden The return of the Lolilla