• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-24 08:41:48 följande:
    Arbete.

Kan meddela att jag knaprat koltabletter mot min taskiga mage. Numera är avföringen bättre...och alldeles svart.
    Vad trevligt Eras skönt att du känner dig bättre. Har du ätit ordentligt? Gör det ont i rumpan av allt baj? *provar ny strategi för att få tyst på mongot*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-11-24 08:55:06 följande:
    Vad trevligt Eras skönt att du känner dig bättre. Har du ätit ordentligt? Gör det ont i rumpan av allt baj? *provar ny strategi för att få tyst på mongot*
    Äter dåligt (ingen aptit). Gör inte ont i rövhålet. Planer för dagen?

Gullan: Go'morron.
  • Jolly Bob

Nähä.

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-24 08:57:53 följande:
    Äter dåligt (ingen aptit). Gör inte ont i rövhålet. Planer för dagen?

Gullan: Go'morron.
    Stackars. Ska jag komma och koka gröt åt dig och smörja in rumpan? *samarit*

Jag ska jobba. Vi är bjudna på fin middag i kväll men som vanligt kan min usla svärmor inte vara barnvakt, så jag stannar hemma. (...och porrsurfar, förstås)

• lokisse
    2timearound skrev 2010-11-24 09:12:04 följande:

Jag ska jobba. Vi är bjudna på fin middag i kväll men som vanligt kan min usla svärmor inte vara barnvakt, så jag stannar hemma. (...och porrsurfar, förstås)

varför ska man smörja rupan med gröt?
    Nej det tror jag inte!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 09:20:45 följande:
    varför ska man smörja rupan med gröt?
    Det svider ju? Vad annars liksom..........? Tigerbalsam Det vore en kul syn, jag kan smyga ner lite om du vill? Och filma sen.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-24 09:12:04 följande:

Usla svägerskan, då?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 09:23:52 följande:
    Usla svägerskan, då?
    Jag frågade T om han inte kunde kolla med henne, men han såg tveksam ut. Jag tänker då inte fråga. Plus att jag var på middag med mina tanter i går och åt en helvetes massa nötter och choklad så jag känner att jag kanske inte behöver äta massa idag också. Men vi är bjudna på Fjäderholmarnas Krog som har ett helt fantastiskt julbord, så lite tråkigt är det allt.....men kan jag inte gå med T så kan jag skita i det. Det är Gray´s på tv, så det går ingen nöd liksom.......Drömmer
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-11-24 09:33:14 följande:
    Jag frågade T om han inte kunde kolla med henne, men han såg tveksam ut. Jag tänker då inte fråga. Plus att jag var på middag med mina tanter i går och åt en helvetes massa nötter och choklad så jag känner att jag kanske inte behöver äta massa idag också. Men vi är bjudna på Fjäderholmarnas Krog som har ett helt fantastiskt julbord, så lite tråkigt är det allt.....men kan jag inte gå med T så kan jag skita i det. Det är Gray´s på tv, så det går ingen nöd liksom.......Drömmer
    jag skulle ju klart ha rivigt upp himmel och jord för att fa det julbordet!

hade jag bott närmare hade jag tagit dina söta snosar!
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden The return of the Lolilla