Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Kan någon upprepa vad som hänt exakt?

• Mariohn
    Bam skrev 2010-04-10 08:09:30 följande:
    Vad är det för fel på folk?
    Vad är det för fel på dig som inte förstår att hon köpt biobiljetter för flera tusen som bara gäller till EN bio!!!?
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-10 08:16:33 följande:
    Ja, vad tänkte jag på liksom? *en dum en*
    Elak! *hoppar av*
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-10 08:06:07 följande:
    Det var väl lite väl taskigt sagt om Hercule, hon sitter faktiskt här och kan läsa!
    Det är ett val
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-10 08:31:45 följande:
    Jag är lite lessen idag. Min oförmåga att röra mig har resulterat i 2 kgs viktökning. Bajs!
    Jag äter chips till frukost så att du inte ska känna dig ensam <3
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-10 08:46:05 följande:
    Jag åt igår glass till frukost .-( Jag har också gått upp  i vikt och jag är rädd att tysken ska tycka jag är äcklig när han ser mig naken igen, tänk om han inte tänder på mig längre
    Om du vill kan jag maila honom en nakenbild av mig själv. Då är han din fo life. Jag ser ut som en stor klump trolldeg. Utblandad med för mycket vatten. Som någon sulat i väggen och gett ett par välplacerade sparkar i mellangärdet.
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-10 09:01:08 följande:
    Heeej tvilling.
    PFFF. Jag vet att du är snygg. Alla Cajsas kompisar är solbrända och snygga Dessutom har jag sett din systerson och därifrån skapat mig en bild av hur du ser ut. Jag tog honom, målade på längre hår och lite andra kvinnliga attribut. Och vips vet jag nu hur du ser ut
  • Mariohn
    Hercule skrev 2010-04-10 09:02:31 följande:
    Är våfflor och glass fullvärdig kost? (funderar på lunchen)
    Det skulle jag inte säga. Prata med en dietist. Det fattas sylt. 
  • Mariohn
    Vik hädan skrev 2010-04-10 09:05:03 följande:
    Mariohn NEJ, han skulle bara bli trollbunden av dina enorma lökar
    Jag photoshopar dit små penisar istället!
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-04-10 09:08:37 följande:
    Haha, du är så långt från den blekfeta sanningen att du anar inte. Men okej, jag var piffig när jag hängde med Cajsa. Men det var en sambo och ett barn sen. Åren och tyngdlagen har hunnit ifatt mig. *försöker se mig som en kvinnlig Sante* Nä.
    Ingen vet hur jag ser ut heller. Jag är totalt olik mig på mina bilder. Gött
Svar på tråden The return of the Lolilla