Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-03-25 11:31:12 följande:
    *förvandlas till tre och ett halvt* börja slänga fimpar i drakens brevlada
    Hon är typ vän med hyresvärden så jag är lite rädd för att starta mer drama. {#lang_emotions_undecided} Men kärring! Jag avskyr att bli anklagad för något jag inte har gjort och vem fan tror hon att hon är att stå och stirra på mig med den där överlägsna blicken som om jag var en bråkig tonåring? Gud. *avreagerar*
  • psychocandy

Jag har sovit bara två timmar inatt, stigit upp klockan sex och gått till tandläkaren, rotfyllt (!) min skadade tand, gått och handlat, gjort en födelsedagstårta, gått och handlat en present och sen kommit hem och blivit attackerad av Draken när jag som minst var på humör för det. Och klockan är inte ens 12 än. {#lang_emotions_cool}

• psychocandy
    M C skrev 2010-03-25 11:46:17 följande:
    *kramar om* Det som inte dödar det härdar! *slänger lite visdomsord omkring mig*
    lokisse skrev 2010-03-25 11:42:36 följande:
    därav nervositeten! bit huvet av draken vid nästa möte!
    Ni är såna sötkex. {#lang_emotions_heart} Jag ska ta en tupplur.... ligger bara och drar ut på det lite extra för njutningens skull... det ska bli så obeskrivligt skönt.
  • psychocandy
    Vik hädan skrev 2010-03-25 11:47:37 följande:
    Nu ska jag hämta min dotter Thindrah från dagiz. Later.
    Glöm inte bort att vi ska utbyta mellistips och fredagsmysrecept sen!
  • psychocandy
    M C skrev 2010-03-25 11:50:55 följande:
    Ja, men de bidrar bara till stämningen i tråden!
    Jag knycker den första bilden, fucking awesome.
  • psychocandy
    lokisse skrev 2010-03-25 11:55:32 följande:
    sov gott och dra dig lääääänge skit i frid och glöm inte att kika in när du är piggelin igen
    Tack gullekaka! {#lang_emotions_heart}
  • psychocandy

Mina naglar var perfekta. Lika långa, lika snygga. Behövde hålla dem så i EN dag till.

RIP långfingernageln...

• psychocandy

...och nu råkade jag visa häcken för grannarna med barnbarn. Den här dagen blir bara bättre och bättre.

• psychocandy

Har ni övergett fejan nu när jag delar med mig av såna awesome nyheter? {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden The return of the Lolilla