Inlägg från: Gullan från Arkadien |Visa alla inlägg
  • Gullan från Arkadien

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-27 10:12:05 följande:
    Kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du inte gillar? 
    De har ändrat på organisationen vilket på pappret ger mig en annan roll samtidigt som de förväntar sig att jag ska göra det jag ursprungligen intervjuats för. Jag är tveksam till vilka förutsättningar det kommer att ge mig att göra det jobb jag anser behöver göras. 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:17:17 följande:
    Ja, ok. Går det inte att förhandla om då? 
    Det är det som är min tanke, när jag väl har allting svart på vitt kommer jag att tala om vad jag har för farhågor med det nya upplägget och om de inte har bra svar kommer jag att avstå. Jag har trots allt över ett år på mig att hitta ett nytt jobb och om det inte känns helt rätt så vill jag inte hoppa på något. 
  • Gullan från Arkadien

Jag kan mycket väl tänka mig att jobba i den nya organisationen men då är det en hel del saker jag kommer att vilja ha skriftligt i kontraktet. Utbildning och befogenheter framför allt. 

• Gullan från Arkadien

Men strunt samma idag för idag är det städdag  

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:23:27 följande:
    Det låter som om du har saker under kontroll Skönt med ett helt år. Vad gör du med tappen om du drar utomlands? Fortsätter pilla?
    Ingen aning, jag känner att det kan vara bra för att det kommer att tvinga oss att bestämma oss hur vi ska ha det. 
    Just nu har vi fallit in i ett bekvämt mellanläge som jag tror kan vara ganska förrädiskt egentligen. (Jag kommer hur som helst aldrig att flytta till hans nuvarande hemort) 
  • Gullan från Arkadien

Fan vad jag hatar relationer!  

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:53:06 följande:
    Du är jättekonstig. *säker*
    Jag har en vag misstanke om att det inte är en ny insikt hos dig. 
  • Gullan från Arkadien

Alltså,  den där Skehamn2011 måste vara en annan person än den gamla Skehamn va? 

• Gullan från Arkadien

Jag vet inte, det var bara en känsla jag fick.  

• Gullan från Arkadien

I så fall hoppas jag att det var en riktigt bra dag, tvåan!

Svar på tråden The return of the Lolilla