• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-25 13:52:18 följande:
    Nej. det är skönt att se dig släppa loss. Eller menade du ditt nya folk? The People over there? 
    Jag syftade mest på er ... Freddan kanske förstår hur det är.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 13:54:35 följande:
    Jag föreställer mig (inne i spåkulan i mitt huvud) hur han spelar innebandy i ett korplag. Hans innebandyklubba är för kort och hans tubsockar är uppdragna till knävecken. Han springer rak i ryggen och viftar med klubban men den når inte riktigt ner till bollen och springer han böjd för länge får han pensiobesvär framåt kvällen. Det får han förresten ändå så han sover med värmedyna efter varje träning.  Skorna är hårt HÅRT knutna i en rosett. Nästa gång kommer han att köpa med kardborrband. I en cool färg. Ni vet varför... 
    Omg. Har du tagit lite för mycket av pillrena idag Mara? *älskar* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-25 14:00:12 följande:
    Omg. Har du tagit lite för mycket av pillrena idag Mara? *älskar* 
    Nej! inte en enda jävla medicin på hela dagen för jag är ensam med V Ont har jag och jävligt är det. Men jag är så skönt övertrött
  • 2timearound

Ibland när man går in på forumet så är det endast trådar som handlar om dagis, ungar, graviditetssymptom, Lindex och flytningar. 

Satan vad uttråkad man blir då. Det är då tankar på avregga och sånt vaknar.  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-25 14:35:59 följande:
    Ibland när man går in på forumet så är det endast trådar som handlar om dagis, ungar, graviditetssymptom, Lindex och flytningar. 

Satan vad uttråkad man blir då. Det är då tankar på avregga och sånt vaknar.  
    Det värsta är om det är kombinerat liksom..."Stod och provade trosor på Lindex när jag drabbades av vad jag tror kan vara en graviditetsflytning. Ringde till Dagis och frågade ungarnas pedagog vad hon trodde"
  • SimplyTheBest

Det är ganska kallt kan jag meddela. Väntar på tauget himm, ska klippa maj idau.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-25 14:44:22 följande:
    Det värsta är om det är kombinerat liksom..."Stod och provade trosor på Lindex när jag drabbades av vad jag tror kan vara en graviditetsflytning. Ringde till Dagis och frågade ungarnas pedagog vad hon trodde"
    Hahaha, ja det är verkligen inte en osannolik ts heller. det är det värsta.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-25 15:09:23 följande:
    Det är ganska kallt kan jag meddela. Väntar på tauget himm, ska klippa maj idau.
     Klipp det inte fult nu. 
  • Mariohn

Nu ska ni lyssna!! Min granne är fan inte klok! Han körde precis rakt in i garaget, kvaddade bilen och bara släppte ut hunden som fick pinka, drack lugnt ur sin kaffemugg och promenerade vidare. Man kan inte göra så!! 

Svar på tråden The return of the Lolilla