• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Mariohn
    Anonym (snuskgubbe) skrev 2010-11-26 12:49:24 följande:
    Första gången jag var hemma hos flickvännens föräldrar gick jag raka vägen till tvättkorgen, letade upp hennes mammas använda trosor och lade mig på rygg på badrumsgolvet med några par trosor ovanpå ansiktet. Självklart låste jag dörren till badrummet så det var ingen som såg mig.

Det är inte mer konstigt än att en hund vill ha ett ben."

Ja finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv... 
  • SimplyTheBest

Har precis satt tänderna i en bit mjölkchoklad, läser Marans inlägg: "...finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv" och håller på att kväva mig själv med chokladet

Om det inte passar - fuck off.
  • lokisse
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:19:09 följande:
    Första gången jag var hemma hos flickvännens föräldrar gick jag raka vägen till tvättkorgen, letade upp hennes mammas använda trosor och lade mig på rygg på badrumsgolvet med några par trosor ovanpå ansiktet. Självklart låste jag dörren till badrummet så det var ingen som såg mig.

det kanske skulle vara en hitt... hela huset luktar varm inboad fitta... jag menar det är väll inbjudande om nagot
    Nej det tror jag inte!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 13:21:42 följande:
    Har precis satt tänderna i en bit mjölkchoklad, läser Marans inlägg: "...finns det inga doftljus får man väl hitta på något själv" och håller på att kväva mig själv med chokladet
    Haha Nu blev jag sugen på choklad. Jag brukar inte gilla det men nu gör jag det. Det betyder att jag har lågt blodsocker. Det betyder att jag får glögg ikväll
  • SimplyTheBest
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:25:10 följande:
    Haha Nu blev jag sugen på choklad. Jag brukar inte gilla det men nu gör jag det. Det betyder att jag har lågt blodsocker. Det betyder att jag får glögg ikväll
    Mjölkchocklad är ju så gott!
    Om det inte passar - fuck off.
  • Sven Justus
    lokisse skrev 2010-11-26 13:24:50 följande:
    det kanske skulle vara en hitt... hela huset luktar varm inboad fitta... jag menar det är väll inbjudande om nagot
    Det sköna med dig är att du med det inlägget är helt seriös? :)
  • Sven Justus
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:19:09 följande:

Det jag tycker mig märka på inlägg som det, är att de liksom är nsätan stolta över sitt sjukliga beteende.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-11-26 13:26:11 följande:
    Det sköna med dig är att du med det inlägget är helt seriös? :)
    självklart jag ser redan hur pengarna rullar in pa kontot... jag menar om man kan bli rik av att sälja onani pasar att fylla med lagomvarmt vatten borde doftljus med fitt lukt vara rena guldgruvan
    Nej det tror jag inte!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-26 13:24:50 följande:
    För somliga karlar verkar det vara så. Jag kan redan höra diskussionen i hallen

"Åh vad hemtrevligt det luktar, är det fruga eller?"

"Nej detta köpte jag på coop igår. De hade någon kampanj, det är lillasyster! Frugan hade tänt det så att det doftade ända ut på gården i eftermiddags!"

"Det är så mysigt att komme och hälsa på när det luktar nyknullad lillasyster! Det känns hemtrevligt på något vis"

"Jag vet. Påminner om hur det brukade dofta knullad syrra ända ut i trapphuset när vi hälsade på mormor som barn!" 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:12:32 följande:
    Om inte 2timern har tråkigt ikväll då är vi framme imorgon.  
    :_D

Sorry. girls, jag har ny kvällsunderhållning. Jag skiter i er.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
Svar på tråden The return of the Lolilla