• M C

The return of the Lolilla

Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.

">

I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19

dhdzhnd
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19

20000
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

fgmxgjhj,ch

Vi håller det bra och välinformativt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

My boobs are killerboobs

Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • Gullan från Arkadien

Ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att jag nog ska tacka nej till jobberbjudandet. 
    Men jag har inte läst kontraktet än, jag ska göra det och jag ska prata med dem om vad som oroar mig med deras nya upplägg. 
    Det måste kännas rätt och just nu gör det inte det.  

• Gullan från Arkadien

Det är bra egentligen, att faktiskt vara beredd att avstå är en förhandlingsposition jag gillar. 

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 09:44:50 följande:
    Ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att jag nog ska tacka nej till jobberbjudandet. 
    Men jag har inte läst kontraktet än, jag ska göra det och jag ska prata med dem om vad som oroar mig med deras nya upplägg. 
    Det måste kännas rätt och just nu gör det inte det.  
    Kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du inte gillar? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:12:05 följande:
    Kan du inte berätta lite mer detaljerat vad du inte gillar? 
    De har ändrat på organisationen vilket på pappret ger mig en annan roll samtidigt som de förväntar sig att jag ska göra det jag ursprungligen intervjuats för. Jag är tveksam till vilka förutsättningar det kommer att ge mig att göra det jobb jag anser behöver göras. 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-27 10:16:31 följande:
    De har ändrat på organisationen vilket på pappret ger mig en annan roll samtidigt som de förväntar sig att jag ska göra det jag ursprungligen intervjuats för. Jag är tveksam till vilka förutsättningar det kommer att ge mig att göra det jobb jag anser behöver göras. 
    Ja, ok. Går det inte att förhandla om då? 
  • Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:17:17 följande:
    Ja, ok. Går det inte att förhandla om då? 
    Det är det som är min tanke, när jag väl har allting svart på vitt kommer jag att tala om vad jag har för farhågor med det nya upplägget och om de inte har bra svar kommer jag att avstå. Jag har trots allt över ett år på mig att hitta ett nytt jobb och om det inte känns helt rätt så vill jag inte hoppa på något. 
  • Gullan från Arkadien

Jag kan mycket väl tänka mig att jobba i den nya organisationen men då är det en hel del saker jag kommer att vilja ha skriftligt i kontraktet. Utbildning och befogenheter framför allt. 

• Gullan från Arkadien

Men strunt samma idag för idag är det städdag  

• 2timearound

Det låter som om du har saker under kontroll Skönt med ett helt år. Vad gör du med tappen om du drar utomlands? Fortsätter pilla?

• Gullan från Arkadien
    2timearound skrev 2010-11-27 10:23:27 följande:
    Det låter som om du har saker under kontroll Skönt med ett helt år. Vad gör du med tappen om du drar utomlands? Fortsätter pilla?
    Ingen aning, jag känner att det kan vara bra för att det kommer att tvinga oss att bestämma oss hur vi ska ha det. 
    Just nu har vi fallit in i ett bekvämt mellanläge som jag tror kan vara ganska förrädiskt egentligen. (Jag kommer hur som helst aldrig att flytta till hans nuvarande hemort) 
Svar på tråden The return of the Lolilla